• Pilman

Döda flugor?

Nu är jag trött på alla flugor! Har ni nåt tips på hur man lätt blir av med dom? Har testat o blanda vivinsvinäger o lite diskmedel men det funkade inte, eller så blandade jag fel. Tar emot alla tips! O nej flugsmällaren är inte rolig o springa runt med alltid!

• Svar på tråden Döda flugor?
  • hippiegirl

det finns en manick för mygg och knott....kanske funkar på flugor åxå... Finns på järnia och kostar från 1500 tror jag. Den funkar så att den släpper ut nåt som dödar mygg och knott i en kilometerstor radie. Good luck!

*Love is my religion*
  • Frontline
    hippiegirl skrev 2008-09-11 14:06:31 följande:
    det finns en manick för mygg och knott....kanske funkar på flugor åxå... Finns på järnia och kostar från 1500 tror jag. Den funkar så att den släpper ut nåt som dödar mygg och knott i en kilometerstor radie. Good luck!
    Har du en länk till det så man kan få läsa om den...
  • Earlyblaze

Vitvinsvinäger blandat med vatten och ett par droppar diskmedel funkar ju bara på de där små ettriga s*tarna som påminner om blomflugor, tyvärr...

• Pilman
    Earlyblaze skrev 2008-09-11 15:35:37 följande:
    Vitvinsvinäger blandat med vatten och ett par droppar diskmedel funkar ju bara på de där små ettriga s*tarna som påminner om blomflugor, tyvärr...
    Då var det inte konstigt att det inte funkade på våra husflugor..
Svar på tråden Döda flugor?