Vilket skötbord tycker ni är bäst och mest prisvärt?
Hej!
Som rubriken lyder, vilket är det bästa skötbordet enligt er och vart kan man köpa det?
Hej!
Som rubriken lyder, vilket är det bästa skötbordet enligt er och vart kan man köpa det?
Vi köpte ett Brio Moon Lux när vi fick första barnet och är supernöjda med det! Stabilt och gott om förvaring och det bästa är att det var lite högre än många andra, kanon för mig som är 181 cm
www.blocket.se/vi/18002332.htm Vi har ett sånt här, och jag tycker det är super!! Rymmer blöjor, tvättlappar, lite extra kläder, amningskupor, badolja, salvor... allt man behöver ha i närheten! Tyvärr (?) kan man inte köpa det nytt...
Jag köpte ett skötbord, som aldrig användes!!
Köp en skötbädd och du kan placera den varsomhelst. Hur praktiskt som helst, och mycket billigare.
Tar heller ingen plats.
sniglar på ikea är billigt och man kan fixa till det med lite färg.
hehe säkert :)
Tvättbjörne Classis klart bäst går att ha på badkaret men det som är speciellt med det är att man samtidigt kan fälla upp det mot väggen när man vill
Är det någon som haft ett skötbord som kan placeras över spjälsängen? Ungefär samma stil som över badkaret. Funderar på det men vet inte ifall det är smidigt. Vi har lite ont om plats så vi vill helst inte behöva köpa en helt ny stor möbel.
Helt klart ikeas Hensvik, bra med utrymme & förvaring samt stadigt! Kan även göras om till en vanlig hylla sen när sköt tiden är över Jag har även köpt till ikeas sett "lättsam" med papperskorg som man kan hänga på sidan utan att behöva göra hål, ingick även 2 mindre "lådor" den ena kommer jag att ha vatten i den andra har jag krämer osv i.. ett lock medföljer även till papperskorgen! Hel nöjd med detta!