• Anonym (kalle)

Gillar du tatuerade tjejer?

Det tänder mig enormt

• Svar på tråden Gillar du tatuerade tjejer?
  • Jossi78

Killar med tatueringar är jävligt snyggt de med

*Life´s a bitch and then you die*
  • Anonym (kalle)

ja allra bäst om det är mycket och manliga tatueringar på en kvinnlig tjej.
    Är det normalt att känna såhär?

• Morbid angel

Nu tänder ju jag inte på kvinnor överhuvudtaget men tycker det är skitsnyggt,med rätt motiv såklart!
    Har själv en del och ska bli mer,bla en ryggtavla

Om det är normalt att känna så?Ja,det pirrar extra i musen på mig när jag ser en snygg tatuerad kille och jag anser mig vara relativt normal
    Men jag har tur som har en snygg sambo med massa snygga gaddningar

• MrM

Enstaka väl genomtänkt tatuering har jag inget emot, det kan uttrycka en viss personlighet. Däremot slaknar jag totalt av modetatueringar som tramp stamps, delfiner på ankeln, kinesiska tecken och liknande som enbart påvisar avsaknaden av personlighet och en vilja att "sticka ut ur mängden" på samma sätt som alla andra tjejer. Jag kan inte heller påstå att jag går igång på helt nedklottrade tjejer.

Mvh

• Anonym (kalle)

Morbid angel skrev 2008-09-12 08:13:46 följande:

Nu tänder ju jag inte på kvinnor överhuvudtaget men tycker det är skitsnyggt,med rätt motiv såklart!Har själv en del och ska bli mer,bla en ryggtavla Om det är normalt att känna så?Ja,det pirrar extra i musen på mig när jag ser en snygg tatuerad kille och jag anser mig vara relativt normal Men jag har tur som har en snygg sambo med massa snygga gaddningar
    Ryggtavla är riktigt nice,får jag fråga vad du ska ha?
    Skönt som tänker som jag.
  • Jennyrockar

Jag tycker det är skitsnyggt med tjejer som har stora, snygga tatueringar! Det får bara inte vara plottrigt å osammanhängande, då blir det motsatt effekt.

Själv har jag 5 men vill göra "sleeves" (bygga ut dom jag har på underarmarna) å ryggen blir nog aldrig klar i den här takten!*s*

• Morbid angel

Anonym (kalle) skrev 2008-09-12 08:15:57 följande:

Morbid angel skrev 2008-09-12 08:13:46 följande:Ryggtavla är riktigt nice,får jag fråga vad du ska ha?Skönt som tänker som jag.
    Ja,visst är det fint
    Det ska bli två stora döskallar som är vända mot varandra i svanken,sen en vacker naken kvinnokropp där hennes ansikte ska vara en aning deformerat och ser allmänt morbid ut
    Bakgrunden har jag inte riktigt bestämt än.Det är min otroligt duktiga kompis som skissar på den och är mycket nöjd
  • Anonym (kalle)

Morbid angel skrev 2008-09-12 08:19:19 följande:

Anonym (kalle) skrev 2008-09-12 08:15:57 följande:Ja,visst är det fint Det ska bli två stora döskallar som är vända mot varandra i svanken,sen en vacker naken kvinnokropp där hennes ansikte ska vara en aning deformerat och ser allmänt morbid ut Bakgrunden har jag inte riktigt bestämt än.Det är min otroligt duktiga kompis som skissar på den och är mycket nöjd
    Woooooow
  • Anonym (kalle)
    Jennyrockar skrev 2008-09-12 08:18:48 följande:
    Jag tycker det är skitsnyggt med tjejer som har stora, snygga tatueringar! Det får bara inte vara plottrigt å osammanhängande, då blir det motsatt effekt.Själv har jag 5 men vill göra "sleeves" (bygga ut dom jag har på underarmarna) å ryggen blir nog aldrig klar i den här takten!*s*
    sleeves är snyggt oxå.Så länge det är i gråskala.
Svar på tråden Gillar du tatuerade tjejer?