• Anonym (osäker)

Celluliter och bristningar - äckligt?

Om ni ser en lite överviktig tjej på stranden som har massa celluliter och bristningar, vad tänker ni då? Avtändande? Äckligt?

• Svar på tråden Celluliter och bristningar - äckligt?
  • Morbid angel

Tänker ingenting,brukar inte titta på andra människor på stranden överhuvudtaget.

• snappi81

Så noga tittar jag inte på andra människor..

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Tandborste

Att hon antagligen fött barn och ska vara stolt över sin kropp och glad över att hon kan få barn =)

• Anonym

Det är väl inte särskilt snyggt kanske men är ju väldigt vanligt och inget som är äckligt.

kille 32

• Anonym (osäker)

Tänker inga andra tankar än om jag ser en pnsmal tjej med celuliter eller bristningar. Om jag ens tänker något så tänker jag säkert nått i stil med "Men gud vad fin hon är om man jamför med min mage lår etc"

• Anonym (osäker)

Men om hon fortfarande är ganska ung och borde ha snygg kropp? Jag skäms så mycket för hur jag ser ut

Vad tycker alla ni killar?

• Anonym (alright)

Du har väl fött barn? Vad är problemet??

• Haraaz

Alla tänker säkert massa hemska saker, för de är ju verkligen nåt jättehemskt och ovanligt att ha bristningar och celluliter.

• Anonym (osäker)
    Anonym (osäker) skrev 2008-09-12 14:55:07 följande:
    Men om hon fortfarande är ganska ung och borde ha snygg kropp? Jag skäms så mycket för hur jag ser ut Vad tycker alla ni killar?
    Jag är oxå ung och "borde" i sånna fall oxå ha en snygg kropp. Jag har fött barn och då är kroppen som den är och det är jag stolt över. Det syns att jag burit ett barn. Visst magen är inte snygg men so what? jag visste redan innan jag blev gravid att kroppen skulle förändras.
  • Flickan Gud Glömde

Jag tittar inte på andra på stranden - varför skulle jag?

Jag är ung och har skabbig kropp, borde väl ha en snygg kropp (?)!
    Men ist för att deppa ihop tog jag tag i det och nu är jag på väg mot en snygg kropp igen

Svar på tråden Celluliter och bristningar - äckligt?