Gillar äldre män.
Hur får jag en äldre man att förstå mitt intresse av honom? Tror han inte att jag är intresserad för att jag är mycket yngre än honom? Finns det killar som inte tänder på tjejer som är mycket yngre (15-20 år) än dem själva?
Hur får jag en äldre man att förstå mitt intresse av honom? Tror han inte att jag är intresserad för att jag är mycket yngre än honom? Finns det killar som inte tänder på tjejer som är mycket yngre (15-20 år) än dem själva?
Lätt att tro att den här tråden är ett skämt...men, jag tänder inte på tjejer under 30. Det beror på att jag har en dotter som är 21 och tycker att alla i den "storleken" påminner om henne.
Så är det för mig.
jag är gift med en man som är 14 år äldre än mig så visst finns det killar som vill ha yngre tjejer..
Sen får man ju alltid tänka sig för också - ibland är åldersskillnaden alldels åt helskotta fel - om du bara är 19-20 år och är intresserad av en man på 40 kan det hända att han alls inte ser dig för att han tycker du är för barnslig o ung - även om du inte är det. Det klassiska är att han ser dig som en dotter eller liknande.
O många män är försiktiga med att involvera sig i en yngre tjej beronde på vart i livet man står. Det är inte alla äldre män som vill ha en ny familj med bebisar, bröllop o sånt utan vill ha sitt friare liv med vuxna barn och en bra karriär o resa jorden runt. Tex...
Självklart är det smickrande med en tjej som är intresserad av en äldre man och många är dom som vill ha förhållanden också, men det är många "om" och "men" man måste ta hänsyn till i ett sånt förhållande.
Jag själv har haft tur.. Min man o jag träffades, gifte oss och skaffade ett barn tillsammans och vi är på samma vågländ.
Men jag har också varit ihop med andra äldre män tidigare också o insett att ibland är det för mycket ålder emellan för att få det att funka , ibland har jag inte fått vara mer än älskarinna fast vi båda velat ha så mycket mer men det har inte funnits mer att bygga på helt enkelt.
min man är 14 år äldre än mig men då jag är 28 så tycker inte jag det är så mycket, dessutom ser han inte ut att vara 42 och vi känner oss mer jämngamla.
Jag kan tillägga att jag själv är snart 31 och maken 45...
Nyfiken gul skrev 2008-09-12 14:56:04 följande:
jag är tillsammans med en kille som är 13 år äldre än mig, och vi jobbar ihop och träffades så. och vi hade gått och småflörtat ett tag tills jag vågade fråga rakt ut om vad vi ville varandra
så tyvärr vet jag inte hur du ska göra för att väcka intresse så, själv gjorde jag inte så mycket...... trodde jag iallafall
lycka till!
Jag e 36 ta mig hehe
Anonym (Sötnos) skrev 2008-09-12 14:49:28 följande:
Godis påsen skrev 2008-09-12 16:47:30 följande:
En av mina bästa kompisar är 25 och hennes sambo är 46. Det finns få människor jag mött som passar så bra tillsammans som de!
Hur skulle du ts göra om du skulle "stöta på", eller visa att du är intresserad av någon yngre? Gör likadant med denne man. Man lever bara en gång, så våga chansa. Antingen så kan du hitta mannen och kärleken i ditt liv, eller så rinner det ut i sanden och du kommer att hitta någon annan. Men det vore ju synd om du skulle ångra att du inte gjorde något när du hade chansen.
Håller tummarna och önskar dig lycka till!