Att göra det skönt för sin kille
Är det någon mer än jag som aldrig lyckas att suga eller runka av sin kille??
Jag både suger och runkar honom men lyckas aldrig tills det går för honom...
Tycker jag känner mig otillräcklig..
Är det någon mer än jag som aldrig lyckas att suga eller runka av sin kille??
Jag både suger och runkar honom men lyckas aldrig tills det går för honom...
Tycker jag känner mig otillräcklig..
Tack för ditt svar.
Jo jag tycker om att göra det men det blir nog en spärr för mig lite tror jag när det aldrig går hela vägen...
Men jag märker ändå att han tycker det är skönt å han säger "så är det skönt" osv.
Kanske ska ta å undersöka det lite mer, hur han verkligen vill ha det
Jag har samma problem TS.
Min man är hopplös på att bekräfta mig når jag anstränger mig och försöker suga av honom. Förr tände jag på att suga men nu när responsen är noll då blir det bara jobbigt. Jag tycker denna onda cirkel gör det ännu svårare för mig att slappna av och njuta av det och då är det klart att det blir en kass avsugning!
Han mer eller mindre vill slippa bli avsugen så kass är jag tydligen och så kommer han med dåliga ursäkter som att nästan alla tjejer är dåliga på avsugningar och att det är en konst. Typ "det gör inget att du är kass på att suga, det är de flesta". Om han åtminstone bad mig försöka ibland! så att man kände att man dög! Istället undviker han det. Ska det bli så ska jag ta initiativ och det tackas man ju inte för.
Detta har tycker jag skapat ett stort avstånd mellan oss (som annars knullat som kaniner) i vårt sexualliv för han slickar mig och jag får precis vad jag vill ha. Och så får jag inte återgälda det! Jag vill inte bara ligga och ta emot, jag vill också jobba! Men inte om responsen är så usel!
Så nu suger jag aldrig av honom och det lär dröja länge innan det sker igen. Då får han böna och be och det lär han ju inte göra.
Känner igen mig väldigt mycket i det du skriver....
Min kille säger visserligen ibland att det är skönt å så, men ofta efter bara en liten stund så verkar han tröttna och vill helst bara "in med den" :)
Håller med dig om att det blir en ond cirkel, man "vågar" knappt till slut.
Jag är så dum också och tänker på tidigare tjejer han haft, hur de varit osv....Så tänker jag att jag nog är sämst! :(
Det verkar inte vara många tjejer som har detta "problem", å det gör ju inte saken lättare precis.......
Kan ju vara så att killen hellre vill "ha in den"! Att det är skönt att bli avsugen ett litet tag, som ett förspel... Om jag för oralsex av min man så vill jag oftast även få ha samlag med. Känns som om oralsexet leder till "vanlig" sex....
Många killar har svårt att slappna av när tjejen tillfredställer dem, för de känner sig ego, tycker synd om tjejen o s v. Det är förmodligen därför era killar vill "avstyra" er från att suga av dem.
Både mitt ex och min nuvarande hade denna inställning. Jag har verkligen fått övertyga dem om att jag NJUTER av att få göra det skönt för honom. När de äntligen kunde släppa skuldkänslan vågade de ge sig hän, och då vågade de visa att de njöt.
Jag gillar när killen hjälper till genom att själv hålla i den. *rodnar* Då kan han oxå styra mer, så att det blir maximalt skönt för honom.
Ni måste PRATA med era killar. Det är ju synd att både ni och de ska känna sig obekväma, bara för att ni tänker så mycket på varandra!
Jag tror faktiskt att det finns killar som inte är så förtjusta i att bli avsugna, men kanske har svårt för att erkänna det.
Jag har inte dom problemen men visst vill dom hellre stoppa in den. Vissa tycker ju att det är det som är sex, förspel är inte vissa killars grej helt enkelt, tråkigt men sant.
TS har du frågat om han någonsin kommit när en tjej sugit och runkat honom. Han kanske inte kan komma på det viset.
Vissa har svårt att prata om det som varit innan ens förhållande men om man frågar så lär man känna varandra, han kanske inte vill ta upp det eftersom han kanske tror att han ska såra dig.
Min sambo kan bara komma när han runkar själv, en gång på 5 år har han kommit i mig under samlag
min man vill inte komma och njuta på så sätt jag sugar honom före samlaget räcknas som förespel , jag trodde först som dig , det bästa att du blir ärlig och fråga honom .
Testa att fingra på hans prostata. Tyvärr upptäcker killar sin prostata alldeles försent, och då är det när den ställer till med problem..
Av hänsyn till min sambo väljer jag att vara anonym.
I början av vårt förhållande var det totalt omöjligt för min kille o komma när jag sög av honom. han ville absolut inte spruta i min mun ( han ansåg av nån anledning att det var jätteäckligt o att jag skulle kräkas på honom eller nåt.. inte vet jag vad han haft för flickvänner innan mig..) så han spände sig hela tiden o höll emot. kan det ber o på en sån sak? eller att han inte vill komma för att han inte kan ha sex efteråt då?
jag tror du måste prata med honom om det här för annars kommer ni inte o komma nånstans utan du förblir bara sårad..
ett litet tips om oralsex är att slicka undersidan av pungen o lite neråt.. det brukar uppskattas.....
mm...rimming är inte helt fel det heller ju..