• Madicken och Lisabeth

Tecknad film som uppskattas av treåring?

Min unga syrra med pojkvän ska för första gången passa våra ungar en stund i kväll och vi tänkte att vi skulle hyra en film för att göra det lite lätt för dem.

Vilka filmer uppskattas av treåringar? Någon som har några bra tips?

• Svar på tråden Tecknad film som uppskattas av treåring?
  • godishjärtat

alfons åberg, pippi långstrump,byggare bob, gillar min 3 åring iallafall

• Solglimtar

Vår treåring älskar Dora utforskaren, Hitta Nemo, Nicke Nyfiken och alla Astrid Lindgren-filmer.

• Tina och Fredrik

Min son gillar nästan all tecknat, men favoriter är spindelmannen, svampbob, Dora, kalle anka mm.

• Sommardags

Min brorsdotter fullkomligt älskar Shrek, alla tre. Hon är 2år. Kan personligen inte svara då min dotter ej är född än. :)

• kerstinsdotter

Bamse är en storfavorit hos vår tre-åring. Han älskar även Nicke Nyfiken och en del av Disney-filmerna t.ex. Robin Hood och Lady och Lufsen (båda kan dock vara lite läskiga/sorgsna bitvis så man måste ju vara med som vuxen och se hur barnen reagerar).

Hoppas ni hittar nån bra film!

• Emerun

Filmen Bilar är en storfavorit här hemma, sonen vill gärna se den flera gånger om dagen.

• Jambosana

Pettson och Findus, Byggare Bob, Laban, Meckar-Micke, Emil (otecknat), men framförallt: Nicke Nyfiken!

• MissLilo

Dotter på 3½ har alltid gillat nemo, sköheten och odjuret, den lilal sjöjungfrun, aladin(glömde jag nån princessfilm från diney nu??), nicke nyfiken, och svamp bob och mumin.

MEn sen kolalr ho på allt, baar man har banrkanalen på.

Sonen på snart 3 år gillar nicke nyfiken, nalle puh, tweenie och svampbon oc mummin han med.

Just ja, båda gillar teletubbles. :-S och pingu.

Svar på tråden Tecknad film som uppskattas av treåring?