Billig kryssning?
Någon som har någon billig kryssning att länka till?
Ofta finns erbjudande som "åk med birka för 1:-!" och liknande :)
Någon som har någon billig kryssning att länka till?
Ofta finns erbjudande som "åk med birka för 1:-!" och liknande :)
vikingline.se, jag och min kille gjorde en 24-timmarskryssning inkl frukost och middag,. 1000 spänn!
Nu var det nog i en annan prisklass än jag hade tänkt mig dock.
vet ni nrä dom går?
Dagskryssning inkl buss
Pris 55 kr/person inkl personbiljett samt buss t/r Kapellskär.
Kolla vikingline, de brukar ha billiga sista minuten kryssningar
Jo jag kollade runt lite där, men de var inte alls ås billiga nu i helgen utan först imorgon :/
Om du är medlem i IKEA Family så har ju de ett erbjudande via Viking Line just nu. Rabattkod IKEA (inte helt otippat.)
Det är väl vardagar det brukar vara billigt
Rosellakryssning inkl buss t/r 0 kr/person
Rosellas dagskryssning avgår dagligen klockan 12. Du är tillbaka i Kapellskär 17.30. Fr o m den 21/9 avgår Rosella på söndagarna kl 14 och är åter 19.30.
Telefonbokning
Bokningskod SGBUS. Tel 08-452 40 00.
typ sånt :) men är imorgon. cinderella ikväll verkade dyrare..
Michisen: tyvärr inte medlem, visar man upp kortet?
nadja84: joo främst men inte enbart
Hyresgästföreningen har även fri kryssning med cinderella (samma som ikeas erbjudande). En dygnskryssning till mariehamn. man måste vara 2-4 personer. Buss o mat ingår ju inte.
Det är gratis att vara medlem i ikea family. Om du ska till ikea så kan du anmäla dig där o få ett tillfälligt kort. Vet inte om man behöver visa upp medlemskorten...
Nu har ajg kollat, fanns inget rimligt idag, billigaste var 500kr... inte riktigt min smak.
FInnsdet någon annan än vikingline somfaktiskt har billiga (gratsis typ?) kryssningar? Imrogon är väl relativt aktuellt
Om ni åker med vikingline på måndag kan ni åka 2 personer för 100kr
vi åkte igår med ikea koden gratis i b hytt
tack för råden