Någon som vet vart jag kan köpa en mini kånken i sthlm?
Varit på naturkompaniet och slut såklart, tydligen slut på lagret också.
Så undrar om någon vet vart jag kan köpa en liten Fjällräven (kånken) ryggsäck någonstan.
Dom är ju så söta!
Varit på naturkompaniet och slut såklart, tydligen slut på lagret också.
Så undrar om någon vet vart jag kan köpa en liten Fjällräven (kånken) ryggsäck någonstan.
Dom är ju så söta!
Ja precis såg det, fånigt bara när man bor vid Drottninggatan fast får nog bli så, tack
Jag har sett minikånken i en butik på Rörstrandsgatan - butiken heter Standard. Säljer mest vuxenkläder men de har ett par småsaker får barn - bla minikånken. Vet dock inte i hur många färger...
Jag har sett dem på Naturkompaniet på Kungsgatan. Eller någon av sportaffärerna lite längre upp på gatan...
De är slut hos Fjällräven, åter i butik slutet av september, var beskedet jag fick när jag försökte köpa i början av sept. Annars är det ju Naturkompaniet som äger Fjällräven, så där finns dom när dom finns. Och på Alewalds - som för nån vecka sen hade tre sand och en brun kvar - de sista i sthlm..
Tack har hittat en svart... kom hem med den å satt inge bra alls
För små band så blir inge bra. Expediten sa det med när jag handla men tror ni jag lyssa på det örat
Så lille man fick följa med så det blev en grön sådan här...får (går det ) man visa här?
http://webshop.fjallfiske.se/default.aspx
Den va tydligen bra, går att knäppa på brösten så den inte halkar ner.
Gick ju inge bra alls!
AYLA 6 heter den om någon är nyfiken
www.presenttips.com/presenttips.php
Lycka till!
Länna sport har i flera olika färger,
www.lannasport.se