• GaletLycklig

    Hur har era anhöriga reagerat på den glada nyheten?

    Nu undrar jag hur era anhöriga har reagerat på nyheten att ni och era fruar/sambos ska ha barn.

  • Svar på tråden Hur har era anhöriga reagerat på den glada nyheten?
  • Vibekes Pappa

    Dom blev glada efter att ha smält nyheten lite, jag är bara 21 så dom tycker kanske jag är ung. hur har dina anhöriga reagerat då?

  • Cyberdansken

    Jag har upplevt både positiva och negativa reaktioner. Dom första var dom jätteglada för, men efter hand som barnen blivit fler har reaktionerna blivit mera negativa. Inte alla dock, men tillräckligt många till att man blir irriterade.

  • Farsan baloo82

    Berättade idag för min mor att vi väntar barn.....hon är lite överbeskyddande, och jag är ju minstingen i familjen (26) som nu ska bilda familj. Hon kan utan att hon tänker på det säga något som låter dumt. Både jag o min sambo var rädda för att hon skulle säga något som skulle såra. Men hon tog det bättre än väntat, frågade om vi planerat, hade råd osv.
    Imorgon lördag ska resten av familjen få reda på det då vi ska ha familjemiddag.
    Kör hårt :)

  • TARANTINO

    Enbart positiva reaktioner som tur är, annars skulle jag lackat :p
    Tycker att bara man känner sig redo att bli förälder själv, dom andra ska/borde bara stötta ens beslut.!?

  • frenys1

    Pappa tyckte väl det skulle bli kul. kanske beror på att han oxå ska bli pappa nästan samtidigt som jag. Mamma blev väldigt chockad, men hon har inget att säga till om eftersom hon och pappa var yngre än vad jag och min sambo är. Kompisarna blev väl lite chockade men många tycker det ska bli kul. Sen har vi mina två bröder på 17 och 6 år som tycker det ska bli jättekul att bli farbröder. Lillasyster på 4 år vill hellre ha en kusin ^^,

Svar på tråden Hur har era anhöriga reagerat på den glada nyheten?