Overall, Coop vs Kappahl
Vilken tror ni är bäst?? Och varför?
Vilken tror ni är bäst?? Och varför?
Jag har precis inhandlat en overall från H&M för 500:-
Enligt VI Föräldrar test så fick Coops bäst i test.
Hej.
Enligt testet i Vi Föräldrar så är coops eget märke friends bäst och kappahls overall med märke wekids är sämst av alla testade...
Kapp-Ahls stog väl inte emot vatten va, visst var det så...
nej. inte enligt deras test. detta står på kommentar om KappAhls: dålig vattenavisande förmåga.. har bara fått 2 av 5 möjliga på testet vattentäthet/vattenavvisande förmåga. sammanlagt på hela testet fick overallen betyg 2,8 och coops 4,6...
www.kappahl.se/sv/om-kappahl/kundinformation/barnoverall/
vad tror ni om det här? nån sanning i det eller bara ett sätt att slippa att folk flyr deras overall?
Skynda, skynda! Coops är det specialpris på nu... Tror att den är bättre än KappAhls.
Vad kostar Coops overall??
Också nyfiken på vad Coops kostar..
Vi hade en overall från KappAhl förra året och den tålde verkligen inte väta alls. Sonen blev blöt efter bara 15 minuters lek i snö och då var det några minusgrader, alltså inte bara slask.
Har jobbat på Kapp Ahl, kan säga att dom ljuger absolut INTE för deras kunder och så säger jag inte bara för att jag jobbat där..
Overallen i fråga har varit i topp i flera år förutom förr förra året pga dålig dragkedja men leverantören hade fuskat..
Här finns mer overalldiskussion
!
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36417329.html
overallen på coop kostar 399 nu. 549 i ordinarie. Jag köpte en i Torsdags.
Se DNs overalltest. Coops fick bäst i test!
Artikeln:
www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp&a=830162
Hela testet:
www.dn.se/content/1/c6/83/01/83/vinteroveraller.pdf
Någon som vet hur länge Coops overall bara kostar 399 kr? Är det inom begränsad tid liksom? Har ca 8 mil till närmaste Coop som säljer kläder, så jag vet inte när jag kommer dit härnäst...