Är Polarn och pyret stora eller små i storlekarna
Jag har chans att köpa en polarn och pyret overall i stl 68 begagnat. Min dotter har stl 62-68 nu.
Jag har chans att köpa en polarn och pyret overall i stl 68 begagnat. Min dotter har stl 62-68 nu.
vilken sorts pop overall är det då?
Min erfarenhet av Polarn och Pyret är att deras kläder är ungefär en storlek större än vad som står på etiketten. Vi köpte en fleeceoverall i storlek 56 till vår nyfödda och den är JÄTTESTOR! Troligtvis kan hon ha den om några månader. Ska tilläggas att vår flicka var 51 lång och vägde över fyra kg när hon föddes, så hon är inte särskilt liten.
jag hade vindfleesen i stl 62 till mina tvillingar och de kunde ha dem till de var 72 cm långa...men då kunde jag inte vika upp vid ärmarna o fötterna
Ytterkläderna är rymliga i storlekarna.
tack. Det är en fleecefodrad overall. Med nått slags vindtyg på. Verkar perfekt för blåsiga med dock ej så kalla västkusten
Vi har PoP fleeceoverall i storlek 68 till sonen och köpte precis en vanlig overall på KappAhl i storlek 74. Kom hem och mätte - de var lika stora. Byxor från PoP är också stora i storlekarna (till bebis i alla fall...)
Är det någon här som vet hur jeansen Worker är storleken?
jag sålde min för 350, så 200 är ett bra pris. sedan beror det ju på hur använd o sliten den är...
Vår fleeceoverall kostade 545:- på PoP, det finns en manchestervariant som är drygt hundralappen billigare. De "riktiga" overallerna kollade jag inte på då vi resonerade att vi skulle köpa en billigare tjockare overall i alla fall. 200:- är ett bra pris