Är bara i v. 9 och får inte plats i mina jeans längre!!!
Gaaaaaaaaaaaaahhh jag får panik! Jag trodde inte att jag skulle behöva köpa mammakläder förräns om två månader men nu får jag inte igen varken knapp eller gylf på några jeans (jag har typ bara jeans hehe)!!
Ska man behöva köpa mammakläder såhär tidigt? Visst har jag varit lite svullen om magen de senaste 2-3 veckorna men det har inte synts förutom på kvällarna då jag svullnat upp ordentligt. Men nu verkar det som att magen är här för att stanna. Inte ens på morgonen får jag på mig mina byxor.
När köpte ni era första mammakläder?? Jag tycker det är så jobbigt att köpa nya kläder. Jag har så svårt för att köpa byxor också. Har smala lår, långa ben men har ganska stora höfter= går inte ihop med de flesta modellerna.
Några bra tips på byxor som kan passa mig? Vill gärna ha kläder som ser någorlunda moderna ut ;)
Tänkte ta en sväng på Östermalm där det finns ganska många mammaklädesbutiker i dagarna men har en känsla av att det kommer bli dyrt... I like not... men vad gör man? Har kollat lite på Blocket och Tradera men det verkar inte finnas nån som har kläder i min storlek!