• Anonym (snart!!)

Fettsugning av knän på onsdag!!

Jag längtar verkligen.
    har så fula knän sedan länge, stora "bulor" på insidan
    Syns tydligt då jag i övrigt har smala ben.
    Vill kunna ha shorts/kjol på mig utan att se vanskapt ut.

Nu har tiden gått fort, bara en dag kvar sedan fasta och sedan op.
    4-5 timmer efteråt får jag åka hem.
    Gissar att det är svullet ett tag, men längtar tills resultatet

• Svar på tråden Fettsugning av knän på onsdag!!
  • Anonym

Anonym (snart!!) skrev 2008-09-15 12:52:12 följande:

Jag längtar verkligen.har så fula knän sedan länge, stora "bulor" på insidanSyns tydligt då jag i övrigt har smala ben.Vill kunna ha shorts/kjol på mig utan att se vanskapt ut.Nu har tiden gått fort, bara en dag kvar sedan fasta och sedan op.4-5 timmer efteråt får jag åka hem.Gissar att det är svullet ett tag, men längtar tills resultatet
    Förstår att du längtar efter resultate får gärna berätta hur resultat blev sen.

Får man fråga hur mycket kostar en fettsugning av knäna?
  • Anonym (Kan man?!)

Kan man göra det??
    Åh, det vill jag! Har också jättehemska knän!! Fettpåsar på framsidorna och på sidan Ser hemskt ut, och hade jag inte haft dessa hade jag haft snygga ben! Är inte tjock i övrigt, dock är jag kort så sommartid hade det sett bra ut med shorts eller kjolar som går ovanför knäna... Men istället så drar jag på mig trekvartsbyxor som gör att jag ser kortare ut och att det ser ut som jag har pymében
    Vad kostar det på ett ungefär?
    Lycka till med din op, hoppas du blir nöjd!!

• Anonym (snart!!)

Nu är jag hemma och allt gick bra!
    Jag kom visseligen hem sent igår, men vem orkar efter narkos sitta vid datorn
    Några dl fett hade läkarn sugut ut från knänas innersida, samt från dallret på innerlåret.
    Har nu stödstrumpa från tårna upp till där benen börjar samt lite bandage över såren.

Enligt de som var med såg man en markant skillnad.
    Nu är jag ju lite svullen, så jag ser inte exakt men det SYNS SKILLNAD i alla fll!!!

Det kostade mig runt 30.000:- för knän, innelår inkl återbesök, stödstrumpor, mediciner
    Ser med förtjusniong fram emot slutresultatet och att jag äntligen efter många år kan använda sexiga kjolar och "normala" shorts på somrarna

• Anonym (Kan man?!)

Åh, så roligt att allt gått bra! Förstår att man är groggy efter narkos, det är nog ingen som orkar just nånting då!
    Det här är verkligen nått som tål att tänkas på!

Hoppas du blir nöjd med slutresultatet!

• Anonym (snart!!)
    Anonym (Kan man?!) skrev 2008-09-18 07:45:47 följande:
    Åh, så roligt att allt gått bra! Förstår att man är groggy efter narkos, det är nog ingen som orkar just nånting då!Det här är verkligen nått som tål att tänkas på! Hoppas du blir nöjd med slutresultatet!
    Tack!! Jag blir nog nöjd, speciellt med tanke på hur jag lidit i åratal pga hur de HAR sett ut
  • Anonym

Anonym (snart!!) skrev 2008-09-18 07:42:26 följande:

Nu är jag hemma och allt gick bra!Jag kom visseligen hem sent igår, men vem orkar efter narkos sitta vid datorn Några dl fett hade läkarn sugut ut från knänas innersida, samt från dallret på innerlåret.Har nu stödstrumpa från tårna upp till där benen börjar samt lite bandage över såren.Enligt de som var med såg man en markant skillnad.Nu är jag ju lite svullen, så jag ser inte exakt men det SYNS SKILLNAD i alla fll!!!Det kostade mig runt 30.000:- för knän, innelår inkl återbesök, stödstrumpor, medicinerSer med förtjusniong fram emot slutresultatet och att jag äntligen efter många år kan använda sexiga kjolar och "normala" shorts på somrarna
    OK kan ju vara värt 30 000kr om man märker skilande sen. Förstår ju att de svullet osv nu ett tag då det vart och grejat på.
Svar på tråden Fettsugning av knän på onsdag!!