• ejja81

spelande potta?

hur har dem varit?
    vad kostar dem nya å vart köpter man dem?

även potta med stege önskas lite info om pris å köptställen

• Svar på tråden spelande potta?
  • Miim

Har tyvärr inga svar på dina frågor men måste ändå få undra lite..
    Potta med stege - vad är det??
    Har aldrig hört talas om liknande produkt!

• ejja81

menar den som har en toasitts på som blir som en liten stege för barnen att kunna gå på toaletten när dem vill själva!

så är mer en toaringmed stege man lyfter på den vanliga toaletten

• pemi

Vi har köpt vår spelande potta på Gekås (ullared) kostade runt 40kr om jag inte mins fel.

♥ (¯`°?.¸ ♥Alva♥¸.?°´¯) ♥
  • snuttan2

vi har en spelande potta hemma
    köpte i Ullared förra året och jag tror jag gav någonstanns mellan 50-100:-.
    fungerar bra, uppmuntrar men är "tjatig". Fast sonen tycker den är kul, hittade på en egen kissa på pottan dans efter den så det gällde att vara snabb med pappret innan han dansade runt

• SuzyQgirl

Ville också ha en spelande potta först men tänkte om när en bekant som hade en sån berättade att barnet reste sig direkt den började spela. Så med andra ord kan de distrahera om de t.ex. ska bajsa om det först kommer kiss, vilket det ofta gör. Tror mer på de här klistermärkena som finns att köpa som man sätter i botten där en figur kommer fram när de kissar.
    Men som sagt vi har ingen spelande potta, det kan ju funka bra.

• ejja81

mer en undran,,skall nog köpa en taoasitts bara,,pottan är inte så intresant

• susannn

jag har en fischer prce melodi pottan. kostar 399:-..den børjade jag använda då dottern va 8 månader. tack vare den blev hon bløjfri hemma dåhon va 12 månader helt då hon va 15.. hon tyckte jätte mycket om denna. det smarta va att man kunde sen ta av øver delen och oxå använda den på toan efter åt då den fortfarande kunde spela..

• nano

Vi har en spelande sak från Ullared (30-40kr) som vi har använt sen hon var 7 mån. Fördelen är att vi kunde sätta henne där och leka, greja och direkt när hon kissa kunde man ju berömma henne eftersom att det hördes på musiken, vi behövde itne stå och kika i pottan. Våran tjej sitter kvar också så det är inget problem för oss.

• BulanOchJag

Japp, ullared här också. Använde den från sonen var 6-10 månader. Sen ville han inte sitta still längre. Har börjat nu igen vid 18 månader. Har för mig att den kostade 29kr. Under 50-lappen var det iaf.

Svar på tråden spelande potta?