Kan man köpa blöjor billigt på nätet?
Det vore skönt att slippa åka till en stormarknad varje gånga man behöver blöjor. Det blir ju rätt ofta och de växer ju ur storlekarna snabbt också.
Det vore skönt att slippa åka till en stormarknad varje gånga man behöver blöjor. Det blir ju rätt ofta och de växer ju ur storlekarna snabbt också.
Intressant! Puffar på denna tråd, för själv har jag ingen aning.
blöjor har ju så dyr frakt eftersom de är så skrymmande så det kan nog aldrig bli lönsamt..
De tar 449 kr för samma blöjor som jag betalar 147 kr för...
En liten nätt fraktkostnad av 302 kr Så mycket kan omöjligt frakten kost, fasiken vad pengar de måste tjäna
Hej.
Var köper du 180 blöjor för 147kr?
City gross...
I maxistorlek är det dock 50 st i varje paket men priset är detsamma vare sig det är mini, midi eller maxiblöjor. Så om du köper miniblöjot (3-6 kg) så är priset 180 st för 147 kr
OT jag har köpt blöjor på Lidl för 59:- på extrapris ord 79:- vet inte hur många det är men som i ett vanligt Pamperspaket
Sedan säljer dom alla Pampers o Libero för 98:- på Willys och Ica där jag bor Kungsbacka
nu kan man få hemleverans direkt till dörren i hela sverige och bra o billiga
Hos oss kostar det ca 80 kronor för 80 blöjor :) Coop har alltid rabatt om man handlar två paket
Och så får vi alltid hem rabatter så då blir det ännu billigare.
Kör med libero
Alla Coop butiker ger 20 % rabatt på alla blöjor. Häromdan hade dem stor pack 100 stycken Pampers active fit för 159 kr minus 20% på det blev totalt 127kr för 100 blöjor.
I Norge hittar man för 0.66 öre blöjjan. Typ det ända som är billigt där :)
Kr mena ja ju så klart