• Anonym (Badgirl)

Tips på bra bondage leksaker!

Jag berättade för ca en vecka sedan om mina fantasier i sängen, för min man. Jag fantiserar om att bli dominerad, smiskad och tagen hårt, gärna bunden till händer. Tur som jag har, så försöker han gå in till 100% i den här rollen(jag är oftast den dominanta i vårt förhållande) och gör det dessutom bra(han ser väl sin chans att ge igen, hehe). Jag undrar om jag kan få lite tips på bra leksaker från er som är lite mer erfarna på området, än jag. Jag är nog lite mer åt light-bondage hållet, alltså inte gags och sånt, men olika smiskredskap och handbojor och sånt. Kom med en massa roliga tips som ni provat och kan rekommendera!
    Jag är även ute efter tips på situationer där jag kan få en bestraffning(I´m a sucker for punishment ) Måste ju reta upp honom på allvar för att det inte ska bli töntigt.
    Thanks!

• Svar på tråden Tips på bra bondage leksaker!
  • Blå delfiner

Sluta skryt om dina straff....

Själv blir man bara uppkåtad och sen lämnad... Så låt han aldrig få veta att du gillar att bli straffad med smisk... Svältkur igen här... *mutter* Att man aldrig lär sig. Men tack och lov inget onaniförbud...

Jag har handklovar, ett bondage set där man fäster både händer och fötter vid tex sängens 4 stolpar. Sen köpte jag ett som sitter runt halsen och fäster händerna bakom ryggen.

Något oslagbart som smiskredskap: skohornet OMSORG från ikea...

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym (Badgirl)

Blå delfiner skrev 2008-09-15 15:35:29 följande:

Sluta skryt om dina straff.... Själv blir man bara uppkåtad och sen lämnad... Så låt han aldrig få veta att du gillar att bli straffad med smisk... Svältkur igen här... *mutter* Att man aldrig lär sig. Men tack och lov inget onaniförbud...Jag har handklovar, ett bondage set där man fäster både händer och fötter vid tex sängens 4 stolpar. Sen köpte jag ett som sitter runt halsen och fäster händerna bakom ryggen.Något oslagbart som smiskredskap: skohornet OMSORG från ikea...
    Hehehe, sorry... jag är bara i Maso-heaven just nu

Han vet redan det, jag är ju inte någon ug direkt till vardags, plus att han har en enorm sex-drift så han skulle förlora lika mycket på det själv Han gör detta helt och hållet för min skull och njuter lika mycket själv eftersom han får mer sex nu när jag får leva ut mina fantasier. Jag tror att vi har lite mer lekfull S/M sex, inte så allvarligt utan jag försöker lära honom i det här skedet, rollspel är ett bra ord. Jag har ofta svårt att hålla mig för skratt när han ger mig smisk, för det är så svårt att se honom som dominant och ta det på allvar(svårt att förklara). Men men, det var lite OT.
    Omsorgshornet från IKEA alltså, låter billigt och lättköpt!
  • Blå delfiner

Japp.... köp några stycken... Ifall en pajjar mitt i leken...

• Anonym (Badgirl)

Blå delfiner skrev 2008-09-15 15:46:55 följande:

Japp.... köp några stycken... Ifall en pajjar mitt i leken...
    Shit, pajjar?? Hur hårt måste man inte slå då? Är inte det hårdplast?
  • Blå delfiner

Den är så skön att slag över rumpan klarar man ordentligt, men samtidigt så effektiv att det räcker med snärtar vid låren... ajaj...

• Anonym (Badgirl)

Blå delfiner skrev 2008-09-15 15:52:23 följande:

Den är så skön att slag över rumpan klarar man ordentligt, men samtidigt så effektiv att det räcker med snärtar vid låren... ajaj...
    Ja, det har jag tänkt på, direkt på rumpan tål man mycket mer, men nere på låren och precis på övre delen av rumpan så svider det ordentligt! (Från en som aldrig förut fått smisk, så jag är inte så erfaren vart det gör ont och inte)
  • Blå delfiner

Och insidan av låren och på sidorna.... ajaj där också...

• Blå delfiner

Om du vill prata mer privat eller så så kan du alltid inboxa.

• Anonym (Badgirl)

Blå delfiner skrev 2008-09-15 16:30:30 följande:

Om du vill prata mer privat eller så så kan du alltid inboxa.
    Skulle gärna göra det, men då förlorar jag min anonymitet... har inte riktigt kommit dit än där jag inte skäms för min böjelse.
  • Anonym (blessed)

Jag skäms inte!
    Men jag vill inte lämna ut min stackars partner i onödan, inte för att han nog bryr sig heller, men ändå, inte bara mitt val.

Det du beskriver låter mycket som min stil, jag e rätt dominant över huvud taget så det e skönt att få "bli liten" när det gäller sexet.
    Jag kan va bossig i sängen också, men oftast brukar det leda till att han måste sätta mig på plats ännu mer *me like!*

Jag kan också fnissa när jag blir smiskad, inte för att jag "bryter ut" ur min roll som UG, utan för att det är en lek , svårt att förklara men vi är lixom inte dödsallvarliga utan självdistans och låtsas som om det e blodigt allvar, utan tar det för vad det är lixom = en lek även om jag e fasthållen på riktigt, och det gör ont på riktigt.

Är inte ett dugg sugen på att vara UG i vardagslivet, även om jag kan gosa ihop i hans famn och "va liten" eller han kan ta tag i mitt hår när han kysser mig osv så är jag väldigt stark som person, och gillar snarare att vara lite tuff och bossig mot honom ibland så han blir tvungen att "straffa" ;-P

• Blå delfiner
    Anonym (Badgirl) skrev 2008-09-15 17:43:20 följande:
    Blå delfiner skrev 2008-09-15 16:30:30 följande: Skulle gärna göra det, men då förlorar jag min anonymitet... har inte riktigt kommit dit än där jag inte skäms för min böjelse.

Bara så du vet så läcker jag inte och avslöjar vem du är. Skulle bara vara kul att diskutera med nån annan som också håller på att utfoska världen. Många vet ju vem jag är här på fl o vem jag leker med så riktigt allt vill man ju inte skriva ut.

Och skriva anonymt e inte min grej...

Svar på tråden Tips på bra bondage leksaker!