• Anonym (vårtsvinet)

Hur få bort vårtor under graviditeten?

Jag har 4 små pinsamma vårtor under foten. Jag måste få bort de till förlossningen. Nån som har tips?? Nagellack har jag testat. Nån som har haft detta under förlossningen?? Pinsamt om läkarna och barnmorskorna ser att man har det.

• Svar på tråden Hur få bort vårtor under graviditeten?
  • Anonym

Det finns på apoteket något medel som man kan frysa bort vårtorna med. Jag skulle själv behöva få bort en vårta jag har på tummen, men jag har varit och köpt det än... jag tror att det heter Wartner.

• Anonym

Oj, jag missade. Jag har inte varit och köpt det än, men har tänkt att jag ska göra det.

• Anonym (vårtsvinet)

jag har testat den men det blev inge bra, infammerat och varigt av nån anledning. VC sa att det var bara att fila om de ska bort men filar ju till förbannelse och de går ju inte alls bort.

Anonym skrev 2008-09-15 18:51:46 följande:
    Det finns på apoteket något medel som man kan frysa bort vårtorna med. Jag skulle själv behöva få bort en vårta jag har på tummen, men jag har varit och köpt det än... jag tror att det heter Wartner.
  • Anonym

Jag skulle använda Wartner men så stod det på paketet att man ej skulle använda det som gravid så det är nog bäst att höra med en läkare först

• Anonym

Vårtor kan ta jäkligt lång tid innan de försvinner. Hade min ett år nästan

• Anonym (vårtsvinet)

så pinsamt detta. Vårtor är jättevanligt men det är så tabu. Fattar inte varför egentligen men går man ut med att man har det beter sig folk som att man är pestsmittad

Svar på tråden Hur få bort vårtor under graviditeten?