Mitt första barns far och hans nya gör mig tokig!
Nu lär dom våran son att det är okey att slåss! Hon har en dotter på runt två år som tydligen är ganska elak och nu lär dom min son att han ska slå tillbaka istället för att dom lyfter sina häckar och säger till jäntan! Så vad händer nu jo han slår sin ettåriga kusin när hon är dum. Han ska bli storebror i oktober. Jätte kul tycker han men vad händer när hans lillebror kommer upp i den åldern och ska testa sina gränser. Jo han kommer att få spö av sin storebror på 6 år för hans idiotiska pappa lär honom att man ska slåss och försvara sig!
Jag mår skit dåligt när han slår tillbaka och så tittar han på mig och vill ha beröm för att han gjort som han fått lära sig och jag säger att han gör fel att man inte får göra så. Jag ser på han att han blir besviken och sårad framför allt sårad. Men vad ska jag göra? Ja jag har pratat med hans pappa och han förnekar det men det är hans nya som själv talade om att dom gör så och min son har aldrig någonsin slagits och att han pappa ljuger om något som jag tycker är fel och vill ändra på är jag inte ett dugg förvånad över eftersom han tycker att han är årets pappa och alltid gör rätt.