Mössa som knyts för större barn??
Är det bara jag som har en 1 1/2 åring som behöver en snygg mössa som knyts under hakan? har den inte knyte så kommer den åka av på 2 röda sek. Verkar bara finnas snygga mössar utan i hans strl..tips?
Är det bara jag som har en 1 1/2 åring som behöver en snygg mössa som knyts under hakan? har den inte knyte så kommer den åka av på 2 röda sek. Verkar bara finnas snygga mössar utan i hans strl..tips?
Polarn och pyret!
Puffar - mer tips tack!
Har en ettårig tjej med STORT huvud....
Har samma problem. Det finns inte mössor med knyte under hakan för "stora" barn. Polarn och pyret har inte heller.
Då säger jag Villervalla Deras mössor med knyt går upp till 18mån, jag gillar inte riktigt designen på dem men det är ju en smaksak
Men storlek 18 månader passar inte på en 18-månaders som är stor. Nåja, jag får plocka fram sylådan och sy i egna band... eller hoppas på att sonen lär sig att mössa är bra nu när det börjar bli kallare ute.
Polarn har två varianter av knytmössor för större barn. En i windstoppermaterial och en vanlig toppluva som båda har knytning under hakan. Finns i massor av färger, jag köpte såna i förra veckan och de finns även på hemsidan.
De finns i storlekar upp till 6 år och det borde väl funka även på en 18-månaders med stort huvud
Fler tips: www.matadorkids.se/index.php&productId=2401 (stl 1-3 år)
www.freshmilk.se/product_info.php&products_id=1626 (också 1-3år)
Sen har ju H&M modeller med snören och tofsar, typ denna shop.hm.com/se/&dept=BARN_POJ_ACC_MOS som jag brukar knyta under hakan på mina barn De finns både i butik och på nätet.
www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=1357445&prodid=2079778&parentid=111365&promolevel=true&color=457077&NewView=true
Så visst finns det mössor som man kan knyta
Tack för tipsen! Det kanske är lättare att hitta vintermössa med snören än att hitta en sommarmössa med det. Får ut på jakt! Hade gett upp efter sommarens letande.
Hahaha, ja kanske det Lycka till!
hittade på cubus till min 18-mån
shop.reimashop.se/index.php Wilma och morris
Puffar och vill att TS ska hitta massor av fina mössor med knyt