Erfarenhet av barnvagn Crescent Classic?
Vi har fått ett erbjudande om att köpa en Crescent Classic direkt från affären för 3500 kr. Tänkte kolla med er som har en sådan, vad är fördelar respektive nackdelar?
Vi har fått ett erbjudande om att köpa en Crescent Classic direkt från affären för 3500 kr. Tänkte kolla med er som har en sådan, vad är fördelar respektive nackdelar?
Ingen som har något att säga om denna vagnen?
hej vi tänkte oxå köpa en sådan vagn har tagit en brochyr om den där det står att den fick bäst i test hos vi föräldrar mf, min sambo vill att vi ska köpa den för att den var så snygg med aliminium fälgar mm han såg den som om det vore en bil + att den hade fått bäst i test i flera tester.hoppas du fick något vättigt svar.
provkörde den bara i affären då jag bara är i v7, min sambo ville kolla på barnvagnar dagen efter jag + :at. men tyckte den verkade bra och vägde inte så mycket heller. jag hämtade brocshyr på barnenshus om den.
Vi har en sådan vagn.
Bäbisen har iförsig inte kommit ännu så vi har inte provat den på allvar ännu.
Men jag har kört den utan bäbis och den är hur skön som helst.
Har läst trådar där folk skriver att den är kass.
Att färgen bleknar osv. Men det gör det väl på det mesta(?)
Men min kompis som har barn meckade lite med den härom dagen och hennes reaktion var "fy faan vad smart vagn"
Jag får lita på henne.
vi har också tänkt köpa enn cresent till våran lilla som kommer i mars.. min sambo som valt.... för de fina fälgarna..*ler*
Vi har en sån och trivs med den. Enda nackdelarna som jag upplever är att den är lite tung att köra och att liggdelen är i minsta laget.
Måste tyvärr göra dig besviken men de personer jag prata med som haft en crescent vagn har inte varit speciellt nöjda, en vagn knarrade misstänkligt mycket när bebisen inte ens hade hunnit använda vagnen i 2 mnd, dessutom är det så som nån annan skrev här att färgen har en tendens att blekna.