• Anonym (Så är det)

Lebb eller bög???

Är det nån här som som har barn som är lebb eller bög??

Min nyss fyllda 16åring säger att hon är lebb och hon trodde jag skulle bli arg på henne,men varför skulle jag bli det??

Väljer hon att vara lebb så är det väl upp till henne eller hur??

• Svar på tråden Lebb eller bög???
  • Anonym

Jag tycker det låter lite bättre om du säger att din dotter är HOMOSEXUELL - det låter som om du är bitter?!
    Och detta är väl mer Relationsproblem än Kroppsligt?!

• PrettyGirl

Ja, det är hennes val. Men när man är 16 år vet man nog inte riktigt vad man vill heller, en del testar olika saker pga viljan att bli vuxen o för att de är nyfiken. En del vet redan från början att de har den läggning de säger att de har, men långt ifrån alla 16-åringar vet eg hur de vill ha det eller vem de är.

Du ska nog låta henne vara den hon är.

• NoXigen

Starkt jobbat att hon åga säga fast hon trodde du skulle bli arg

Personligen hade jag inte heller brytt mig, inte jag som blir homo ju

• Anonym (Så är det)

Va,förlåt då om jag råkar skriva fel...förlåt så mycket att jag inte skriver som alla andra vill,förlåt sååååå mycket...

Ja,jag är stolt över att min dotter vågat berätta,måste ha vart svårt för henne,men hon är den hon är så är det...älskar henne för det...

NÄ DETTA ÄR INGET TROLL INLÄGG,men ber åter igen om ursäkt att jag inte formelerar som ni vill...

TACK!!!!

• Csve
    Anonym (Så är det) skrev 2008-09-16 16:40:53 följande:
    Va,förlåt då om jag råkar skriva fel...förlåt så mycket att jag inte skriver som alla andra vill,förlåt sååååå mycket...Ja,jag är stolt över att min dotter vågat berätta,måste ha vart svårt för henne,men hon är den hon är så är det...älskar henne för det...NÄ DETTA ÄR INGET TROLL INLÄGG,men ber åter igen om ursäkt att jag inte formelerar som ni vill...TACK!!!!
    oj vilken reaktion på ett inlägg som du anser stötande.
    Allt är såklart upp till henne, varför skulle det vara något fel att vara homosexuell om man känner att det är det rätta för sig själv?
    Hon kanske var rädd för att berätta, för att hon vet hur du brukar reagera på olika saker?
    Var stolt över henne, och var där för henne. Låt henne få veta att det är helt okej, att du älskar henne ändå.
    ?♥ För evigt ♥?
  • presens konjunktiv

Så skönt för din dotter att du tog det så bra.

Och det är inte för att hoppa på dig som folk ber dig att inte säga lebb, det är för att det fortfarande är ett pubertalt skällsord som för många av oss har ganska dåliga vibbar.

Att jag sen personligen inte vill kallas homosexuell är en smaksak, men jag har aldrig träffat en flata som använder ordet "lebb".

Sois réaliste: demande l'impossible!
  • Anonym (Alrighty)

Ordet "lebb" uppskattas inte, så du vet.

Man väljer inte sin sexualitet, är hon homosexuell så är hon, klart 16-åringar kan veta vad dom har för sexualitet.

• NoXigen

Ne va fan, inte ska du be om ursäkt Tycker din dotter har tur som har frstående förälder .
    Kolla sen va din dotter tycker är ok ord för henne att använda o gå efter de, lebb som hommo eler ja kanske flata
    Lycka till till er båda
    Anonym (Så är det) skrev 2008-09-16 16:40:53 följande:

Va,förlåt då om jag råkar skriva fel...förlåt så mycket att jag inte skriver som alla andra vill,förlåt sååååå mycket...Ja,jag är stolt över att min dotter vågat berätta,måste ha vart svårt för henne,men hon är den hon är så är det...älskar henne för det...NÄ DETTA ÄR INGET TROLL INLÄGG,men ber åter igen om ursäkt att jag inte formelerar som ni vill...TACK!!!!
  • Anonym (Så är det)

Lika bra jag säger det...
    Min dotter använder ordet lebb själv så varför ska inte jag kunna de???

• Anonym (Så är det)

Men nu va det ju inte uttrycket i ordet jag var ute efter...

Jag va ute efter om det fanns fler här inne som har barn som erkännt att dom är lebbar eller bögar....

Svar på tråden Lebb eller bög???