Dejta eller inte ?
Vad är det jag vill egentligen angående ny relation med kvinnor ? Jag vet faktiskt inte själv. Min drömrelation med en ny kvinna skulle vara med en tjej som kör egen motorcykel och delar mitt mitt MC-intresse lika mycket,och som diggar hårdrock och heavy metal i samma utsträckning som mig samt delar samma passion för sexuellt umgänge. Visst har jag dejtat ett flertal tjejer som kör hoj men där kemin inte har stämt.Och visst har man blivit mycket mer kräsen med åren,det är så mycket som man vill skall passa in samt att man själv inte vill rucka på sin egen tillvaro speciellt mycket heller. För min del gäller det min son i första hand.Vi flyttade till en ny kommun förra året och han hade svårt att komma in i den nya skolan och barnen.Nu har han till slut lärt känna de andra barnen,lärarna och skolan.Så då vill man ju knappast rycka upp honom igen.Och vi flyttade också p.g.a mitt arbete,de byggde nytt i min nya hemkommun så det var också därför som jag valde att flytta med hit. Det verkar vara detsamma för alla andra singlar som man försöker flirta med på alla dessa dejtingsajter,vi vill alla träffa en ny partner men vi vill samtidigt inte ändra på våra rutiner eller vår tillvaro. Ja,då blir det svårt minst sagt. Jag vill hävda att den största anledningen till att alla vi singlar som söker ny " partner " men inte vill ingå något seriöst förhållande är vår mänskliga drift att ha intimt umgänge med det motsatta könet i första hand. Seriösa kontakter i all ära men köttets lustar är den som driver oss alla. Hoppsan...nu kom jag visst ifrån ämnet en smula men det bjuder jag på.