Kan svamp i underlivet försvinna av sig själv?
Är det någon som vet om svamp kan försvinna av sig själv?
Eller måste man behandla det?
Vart vänder man sig för att få hjälp?
Tacksam för svar
Är det någon som vet om svamp kan försvinna av sig själv?
Eller måste man behandla det?
Vart vänder man sig för att få hjälp?
Tacksam för svar
Du vänder dig till din barnmorska.
Aldrig varit med om att svamp i underlivet försvinner av sig själv...
det kan försvinna av sig själv... har gjort det för mig..
Visst kan det försvinna av sig självt men det finns ju så enkla kurer på apoteket att tillgå så varför gå och vänta ut nåt så obehagligt som svamp.
för mig har det försvunnit av sig själv utom när jag var gravid. Då fick jag behandla och då försvann det på en gång.
skulle gå till apoteket..
men om du lider av det nu så har jag hört att man kan använda vanlig filmjölk,(kanske inte låter så trevligt)
men som ska lindra besvären tills du kan komma till ett apotek.
det är nämligen så att jag har självbehandlat några gånger förut och nu vågar jag inte göra det fler gånger... men när jag ringde till mödravården så kunde de inte hjålpa mig och då tyckte jag det var så pinsamt så jag glömde fråga vart jag skulle vända mig
det är nämligen så att jag har självbehandlat några gånger förut och nu vågar jag inte göra det fler gånger... men när jag ringde till mödravården så kunde de inte hjålpa mig och då tyckte jag det var så pinsamt så jag glömde fråga vart jag skulle vända mig
Vilka symtom får man förrutom klåda????
Måste man alltid ha kåla eller kan man ha svamp ändå???
klåda, sveda, allmän irritation är tecken på svamp,dessutom kan det lukta mysko och man kan få rikligare flytningar.
Det smittar oxå... Om man har sex när man har svamp så kan killen få "kantareller" på snoppen.
prova Canesten www.canesten.se/sv/index.html
själv körde jag en tredagars kur och det funka jättebra!!!
har ni sett herr Kantarell.............
Anonym (svampis) skrev 2008-09-16 21:02:26 följande: