• Bebbe2006

Brun utan sol Tabletter som FUNGERAR?

Någon som kan tipsa om några bra soltabletter som man verkligen får färg av UTAN att sola också?

• Svar på tråden Brun utan sol Tabletter som FUNGERAR?
  • luspudel

Åh, det hade jag också velat veta... ! Lägger genast i favoriter !

Vet att min svåger använde något och han blev faktiskt riktigt brun. Men jag kan inte för mitt liv komma på vad det heter nu, men ska kolla upp det !

• Sara E

Åhh, *lägger till favoriter*
    Skulle jag verkligen behöva. Är vit som snö

♥Oscar 11/2-07♥Lillebror BF 20/11♥
  • Bebbe2006
    luspudel skrev 2008-09-17 07:27:12 följande:
    Åh, det hade jag också velat veta... ! Lägger genast i favoriter !Vet att min svåger använde något och han blev faktiskt riktigt brun. Men jag kan inte för mitt liv komma på vad det heter nu, men ska kolla upp det !
    JA, kolla upp det!
  • Yummie

En till som är intresserad...

• Agnes mamma

Oxå en till som är intresserad... känner mig som ett lakan just nu och jag känner mig så ofräsch

• Anette m 2st 01

Här är ytterligare en blekfis som gärna vill veta. Men kan vi inte börja med att utesluta vilka som vi redan har testat och som inte fungerar? Själv har jag testat Maxisol och tycker inte att det gav någon effekt på mig. Vet inte om man måste äta en låååång tid innan det syns men ett par veckors ätande gav då ingen direkt synlig bränna.

• Adelisa

Haha, vill med veta..

INgen som ännu.. hehe

Julian 060210 Adrian 071230
  • Agnes mamma

puffar för jag vill verkligen veta. Just nu så använder jag brun utan sol och det får jag bara en massa finnar av i ansiktet.

Svar på tråden Brun utan sol Tabletter som FUNGERAR?