• Anonym (Leksugen)

Förslag på kinky saker min sambo kan utsätta mig för?

Vi är ett par som är intresserade av och har börjat testa oss fram inom BDSM, men problemet är att min sambo inte riktigt är varm i de Dominanta kläderna ännu.

Har ni några bra förslag på bra aktiviteter där han kan dominera mig på ett bra sätt? Vi sysslar med smisk, bondage och sådant. Blod och andningskontroll samt wet går bort.

Tacksam för inspiration!

• Svar på tråden Förslag på kinky saker min sambo kan utsätta mig för?
  • Anonym (Badgirl)

Vi har också precis börjat med det här, jag ska följa tråden med intresse!
    Min man är inte heller så varm i de dominanta kläderna än, och jag är väl inte så lätt att handskas med heller då jag är rätt dominant i vanliga fall, hehe.
    Vi har provat med att jag gjort något dumt som han ska straffa mig för, vilket innebär att jag hamnar över hans knä eller som sist när jag fick ligga i sängen och ta emot morgonrocksskärpet(jesus vilka snärtar). Maken vill köpa fängsel till både händer och fötter plus ögonbindel så han börjar gå in för det här(trots att det var min fantasi från början).

• Anonym (O)

Varför inte skaffa varsin dagbok där ni skriver ner era fantasier . Sen kan ni ju jämföra , diskutera och se var ni synkar och vilka gränser ni har mm .

• Anonym (obsequium)

Följer du light-ug tråden? Mest andra diskussioner än just handfasta tips men där är vi ju ett gäng med samma intressen :)

Alltså något som jag tänder vansinnigt mycket på var när vi bestämde att när det gäller sex bestämmer han allt.

HUR NÄR VAR och jag har ingen rätt att säga nej... Jag tycker att det är ett underbart sätt att bli dominerad på ;)

• Anonym (Gosse)

Jag föreslog ju att låta mannen bli tvingad att ha på sej tjejkläder och bli förnedrad för det, men någon typ. Skrev att jag var en pervers j***l. Hon blev avstängd och mitt inlägg togs också bort pga det....

• Anonym (Leksugen)

Va? I min tråd eller någon annan tråd?

Det frå du avgöra själv, hur pervers du är, dina förslag är välkomna i alla fall

• Anonym

Anonym (Gosse) skrev 2008-09-18 08:01:53 följande:

Jag föreslog ju att låta mannen bli tvingad att ha på sej tjejkläder och bli förnedrad för det, men någon typ. Skrev att jag var en pervers j***l. Hon blev avstängd och mitt inlägg togs också bort pga det....
    Men nu är det inte mannen som ska bli förnedrad. Han är ju dominant i det här fallet. Eller har jag missuppfattat?

Inte så förnedrande för en tjej att klä sig i herrkläder...
  • Anonym (Leksugen)
    Anonym (obsequium) skrev 2008-09-17 12:42:32 följande:
    Följer du light-ug tråden? Mest andra diskussioner än just handfasta tips men där är vi ju ett gäng med samma intressen :)Alltså något som jag tänder vansinnigt mycket på var när vi bestämde att när det gäller sex bestämmer han allt. HUR NÄR VAR och jag har ingen rätt att säga nej... Jag tycker att det är ett underbart sätt att bli dominerad på ;)
    Jag har kikat lite på den, ska nog läsa mera.

Wow, det låter verkligen underbart... Jag hoppas jag kan övertala honom till det!
  • Decnet

Tja.. vad sägs om att bara sätta upp ett nyckelord.. och innan nyckelordet sägs är bokstavligen allt tillåtet... Det använder jag mig av ganska frekvent och blir lika förvånad efter varje "akt" hur långt och hur mycket och hur hårt man kan få gå, och nu kan jag säga att det brukar sluta med rejäla blåmärken på henne... Men jag säger som gosse.. Jag är pervers och gillar stenhård sex och framför allt dominera...

• Blå delfiner
    Decnet skrev 2008-09-18 21:48:15 följande:
    Tja.. vad sägs om att bara sätta upp ett nyckelord.. och innan nyckelordet sägs är bokstavligen allt tillåtet... Det använder jag mig av ganska frekvent och blir lika förvånad efter varje "akt" hur långt och hur mycket och hur hårt man kan få gå, och nu kan jag säga att det brukar sluta med rejäla blåmärken på henne... Men jag säger som gosse.. Jag är pervers och gillar stenhård sex och framför allt dominera...
    Vill du gifta dig med mig...... ?
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • MiamiVice THE Slyna
    Decnet skrev 2008-09-18 21:48:15 följande:
    Gift dig med mig i stället..
    Blå delfiner skrev 2008-09-18 21:50:40 följande:
    Vill du gifta dig med mig...... ?
    Slampa on a mission...
  • Blå delfiner
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-18 22:00:11 följande:
    Friar du till mig.....naaaaw.....
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym (Dominant)

Det är bara att skaffa ett gäng med repstumpan o knyta ihop henne, sen är det bara att göra vad du behagar..

• Decnet

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-18 22:00:11 följande:

[/citat]

Blå delfiner skrev 2008-09-18 22:01:44 följande:
    [citat]
    Friar du till mig.....naaaaw.....
    Det finns fler sätt att lösa det här på.. .. Jag har aldrig dominerat 3 stycken samtidigt.. och så kan ni ha en inbördes tävliong om vem som "förlorar" genom att säga nyckelordet först.. Det hade blivit jäääääääävligt intressant i mina ögon.. muha ha ha ha..
Svar på tråden Förslag på kinky saker min sambo kan utsätta mig för?