• Gondola

V11 och knappt några symtom kvar!!!

Jag har knappt några gravsymtom kvar. Illamåendet e borta,kräktes bara i 3 veckor. Inga finnar eller pormasker, knappt nån växtvärk, kissar inte lika ofta på natten längre. Det enda som består är omheten i brösten.
    E det så det ska vara? Vet att alla har det olika men jag kände så mycket i början och nu har nästan allt försvunnit...så lite orolig blir man allt.
    Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden V11 och knappt några symtom kvar!!!
  • Anine

Jag hade knappt heller några symptom vid den där tiden. Men om du är orolig borde du ju ringa till din bm. Säkert ingenn fara men bättre att vara på den säkra sidan, Lycka till!

• Sunset 79

Jag hade inga symptom iheller så du behöver nog inte oroa dig.Du kan ju be om att få göra ett ultraljud om du är orolig.

• janu09

Jag har inte haft några symton alls under min graviditet (nu i v 23) Klarat mig undan illamående, den omtalade kissnödighete och annat. Får bara säga att jag är väldigt glad över den när man hör hur en del mår! Klart att man är lite fundersam o början om men verkligen är gravid men helt klart skönt att slippa illamåendet och det andra!! Men nu när magen börjat komma o sparkarna känns så blir det ju mer uppenbart!
    Lycka till med din grav och njut av att må bra!! =)

• JMA84

Det är väldigt olika vilka symptom man har i olika veckor.
    Känner själv att mina symptom börjar avta så som illamående och jag är också i v11.

• Ronjan709

Tycker du ska be om att få göra ett ultraljud bara så du slipper oroa dig så att du sen kan NJUTA av att vara gravid och inte må dåligt.
    Håller tummarna och lycka till

• Gondola

Tack allihopa! Känns redan lite bättre att veta att man inte e ensam om att uppleva att det börjar avta.

• Ankissen

Jag är i slutet av v. 10 och mina symptom har oxå försvunnit! Men jag ser att det verkar vara rätt vanligt. Jag såg min lilla mygga leva i v. 8 så jag hoppas allt är okej nu med. Har endast finnar och lite trötthet kvar (som ju kan bero på massa annat). Är inte ens lika hungrig längre och har två kvällar i rad inte behövt kissa på nätterna.

Mamma till världens sötaste Elliot
  • ladymadonna

Jag är i v 25 och har knappt haft ett enda symptom på graviditet. Det var först när magen började växa runt v 17 som jag började känna mig gravid, ibland trodde jag att jag inbillade mig att jag var gravid ;) Nu sparkar bebben som sjutton och enligt bm ser allt helt normalt ut! Så försök att njuta av att du mår så bra!

• kvinnan78

för mig så försvann alla symptom runt vecka 11 mådde illa bara i en vecka...

Är idag i vecka 37 o väntar på förlossning...så det kan vara så ibland
    Jag fick göra ett VUL för att lugna ned mig jag blev ju jätte nojig...så om det orar dig lika mkt som de gjorde för mig så ring o hör om de kan kolla upp det...,men det kan vara helt normalt att tappa en massa symptom..precis som du har gjort utan att det är något fel

• s3xxyn20

Hejsan. jag är i v 36. Hade jag inte reagerat på att min mens försvann hade jag aldrig anat att jag var gravid. Jag har inte haft några symtom alls.. SKönt. Kanske lite halsbränns men det e mest nu på slutet. Alla gravida är så olika. Symtomen kan kommaå gå så jag tror inte du behöver vara orolig. Lycka till.
    Kram!

• Clis

När jag var gravid hade jag inga symtom alls förutom att jag var lite trötte än vanligt under vecka 7-8. Thats it! Njut tycker jag!
    Det finns ju dom som har så jobbiga graviditeter med massa illamående, foglossning m.m

• Tilda85

Med tanke på att symptomen är individuella så tror ja inte du ska vara orolig. Jag var bara trött i början av grav. mådde för övrigt bra men som föregående har skrivit njut för sjutton

Svar på tråden V11 och knappt några symtom kvar!!!