• Gumlan

hur får man bort dubbelhaka??

man kan ju itne träna hakan/halsen!! sen ja var gravid så har min haka försvunnit & nu bara hänger det jag är ju smal i övrigt, hur får jag bort hänget & får tillbaka min haka?? *ledsen*

• Svar på tråden hur får man bort dubbelhaka??
  • Linis81

Du det är nog svårt om du är smal annars.. man kan ju inte bara banta bort det som är på hakan... fettsugning är nog det enda som gäller isåfall...

• sweet p

hej!
    skratta mycket!! jag lovar!! men det finns faktiskt "gympa" övningar för ansiktet också! sök på nätet. lycka till!

• Mezmerised

Bit ihop tänderna längst bak i minnen och spänn käken så att du känner muskeln under hakan jobba! Gör runt 50 om dagen!! Det har hjälpt mig!!

• Ramunda

Mezmerised:::

Hur då, menar du?? Jag fattar inte...

Jag vet, jag e blond....

• Mezmerised

Hmm svårt att förklara ju! Tryck med fingrarna under hakan så känner du är du hittat rätt muskel! Och då spänner du typ som när man gör knipövningar! Förstår du då?

• Ramunda

Mezmerised:::

Ja, det tror jag.. står här framför spegeln å ser tokig ut inför min sambo....hehe

• Gumlan

biter för fullt se om dte hjälper!!

• frulan

Haha, ser framför mig hur alla (inkl jag såklart) provar Mezmerised knep

Funkar det om man klappar med ovansidan av handen/fingrarna under hakan (sådär som man gjorde för typ 10-20 år sen), minns inte om det funkar

• Gumlan

haha ja vet inte, men ja får höra de ofta så de kan ju itne skada att testa

Svar på tråden hur får man bort dubbelhaka??