ja man hatar ju när folk tycker att man har det hur bra som helst fast man mår dåligt. Ingen kan sätta sig in i en annans sitaution helt.
Jag gick och lade mig hemma hos min pojkvän tidigare ikväll, då började jag böla, han bad mig sluta gråta och menade på att det borde vara honom det är fel på om jag är så ledsen, han fattade alltså INTE. Jag sa än en gång att han inte skulle klandra sig själv och gick hem, sa åt honom att han inte skulle få ngn klok sömn om jag var kvar och låg och lipade intill honom i sängen.
Anonym skrev 2008-09-17 23:45:21 följande:
usch jag kan också ha sådana dagar/veckor och det har även hänt att jag har haft en sådan år! och det hjälper inte en heller när man ska prata med nån och de ska säga men gummmmmaaannn du har ju ALLT, make, hus, barn,utbildning, familjen och din hälsa! tänk på de som hard et såå mycket värre. att de inte ens har mat på bordet! då vill man bara göra de väldigt illa ;-[! det som du ska tänka på är att man kommer ut från det! prata så mycket du kan med din pojkvän/vänner/familj som förstår dig! känner du dig gråt färdig så gråt ut! jag lider av panikångest som jag har varit medecinerat för. men har inte det längre! jag har lärt mig att komma ut ur det innan det blir alldeles för djupt. Om du känner att du verkligen behöver prata så sök hjälp i vc. ibland är det så otroligt skönt och prata ut med nån som inte känner en eller nån i bekantskapen. Inte dömer dig eller ser ner på dig om du känner på ett visst sätt! lycka till