• Silverkatten06

Fingervantar till 2-åring?

Var kan man hitta fingervantar till en 2-åring? Jag hittar bara tumvantar...

• Svar på tråden Fingervantar till 2-åring?
  • Februarii

Polarn och pyret har. 45 kr tror jag de kostar.

• ElinC

Jag hittade fodrade fingervantar på HM. De passade på min 21 månaders. Annars har jag också haft problem med att hitta det.

• JoKo

kappahl har 3pack för typ 50-70kr...Suveräna!

Hm o lindex har oxå.

• Theia

köpte på hm iof förra året men dom borde väl ha dom iår igen

• ElinC

Dom där 3 packen tycker jag ser så himla stora ut. Passar de verkligen på en 2 åring?

• J W

HM, Lindex, KappAhl...
    Du kan även fråga personalen i butikerna, de brukar veta vad de har

• J W
    ElinC skrev 2008-09-18 08:02:47 följande:
    Dom där 3 packen tycker jag ser så himla stora ut. Passar de verkligen på en 2 åring?
    mina barn har kunnat ha de
  • JoKo

Min är 21månader o visst blir det lite luft längst fram, men inte så det stör henne på något sätt.

• Silverkatten06

Tack för alla era svar! Ska genast kolla upp HM och Polarn!

• milimina

junior fick ett billigt trepack i 86/92 från hm, kostade 40 eller 50kr. de är lite stora men sitter kvar och han verkade inte besväras. tror det hade varit svårt att få på dem om de varit mindre

• Cissela

Tycker också om pops vantar men de andra fungerar bra de med men är stora så tvätta dem först så krymper de lite och blir lagom.

• Februarii

Storlek 1 år från Polarn sitter perfekt på min 2,5-åring så kika på dom för det är nog som Cissela säger att de är stora i storlekarna.

Silverkatten06 skrev 2008-09-18 08:30:35 följande:
    Tack för alla era svar! Ska genast kolla upp HM och Polarn!
  • Silverkatten06

OK, måste säga det till min sambo. Jag sa till honom att gå till POP efter jobbet eftersom han har en butik runt hörnet, men han har ju noll koll på storlekar och sånt

• Spindelskratt

Köpte våra på Name it 24,95st, storlek 1½-3 år. Sitter jättebra på vår 2-åring.

Svar på tråden Fingervantar till 2-åring?