Fingervantar till 2-åring?
Var kan man hitta fingervantar till en 2-åring? Jag hittar bara tumvantar...
Var kan man hitta fingervantar till en 2-åring? Jag hittar bara tumvantar...
Polarn och pyret har. 45 kr tror jag de kostar.
Jag hittade fodrade fingervantar på HM. De passade på min 21 månaders. Annars har jag också haft problem med att hitta det.
kappahl har 3pack för typ 50-70kr...Suveräna!
Hm o lindex har oxå.
köpte på hm iof förra året men dom borde väl ha dom iår igen
Dom där 3 packen tycker jag ser så himla stora ut. Passar de verkligen på en 2 åring?
HM, Lindex, KappAhl...
Du kan även fråga personalen i butikerna, de brukar veta vad de har
Min är 21månader o visst blir det lite luft längst fram, men inte så det stör henne på något sätt.
De på HM var alldeles förstora för min kille! Polarns sitter jättebra!
Tack för alla era svar! Ska genast kolla upp HM och Polarn!
junior fick ett billigt trepack i 86/92 från hm, kostade 40 eller 50kr. de är lite stora men sitter kvar och han verkade inte besväras. tror det hade varit svårt att få på dem om de varit mindre
Tycker också om pops vantar men de andra fungerar bra de med men är stora så tvätta dem först så krymper de lite och blir lagom.
Storlek 1 år från Polarn sitter perfekt på min 2,5-åring så kika på dom för det är nog som Cissela säger att de är stora i storlekarna.
OK, måste säga det till min sambo. Jag sa till honom att gå till POP efter jobbet eftersom han har en butik runt hörnet, men han har ju noll koll på storlekar och sånt
Vilka pop-vantar menar ni föresten? De jag hittar på pops hemsida är i stl 1/3 som jag antar är för 1-3 år?
www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx
www.polarnopyret.se/Pages/Showroom/ShowroomProduct.aspx
Köpte våra på Name it 24,95st, storlek 1½-3 år. Sitter jättebra på vår 2-åring.