• trollet2

Vilket Lindex är bäst i Stockholm?

Jag har en rabattkpong på 25% på ett helt köp på Lindex. Sonen (3,5 år) behöver massor av nya kläder så jag tänkte passa på.

Jag tycker dock sällan att Lindex-butikerna har fullständigt barnsortiment, utan man brukar hitta olika saker i olika butiker. Därför undrar jag om ni vill dela med er om vilken Lindex-butik i Stockholm som har en förhållandevis stor barnavdelning och som ni tycker brukar ha ett bra och fullständigt barnklädessortiment? Helst innanför tullarna eller söder om stan.

• Svar på tråden Vilket Lindex är bäst i Stockholm?
  • trollet2

Ingen som har något bra tips?

• FinalFantasy

Jag gillar Solna (tyvärr norr) och outlet barkarby.. men i stan så kanske den vid plattan? men tycker de är lite snåla i sortiment likaså gallerian

Alla har rätt att ha sin egen åsikt och ingen bör påtvingas en annans åsikter
  • trollet2

Ja, det känns lixom som att de bara har vissa delar av sortimentet i varje affär... Och det blir ju lite komplicerat när man vill ha 25% rabatt på "hela garderoben"...

Kanske ska satsa på att åka till Solna ändå då...

• FinalFantasy

Har fått den med och klurar själv på det, för mig blir det nog outlet

• jungfru76

Tycker LIndex är könsdiskriminerande;) Dom har fler hyllor, väggar med tjejkläder än killkläder. Det har jag själv kollat så därför vägrar jag handla där.

• HannaT
    jungfru76 skrev 2008-09-18 16:20:05 följande:
    Tycker LIndex är könsdiskriminerande;) Dom har fler hyllor, väggar med tjejkläder än killkläder. Det har jag själv kollat så därför vägrar jag handla där.
    Jag kanske inte vill kalla dem könsdiskriminerande... men jag håller med dig. Jättefina tjejkläder men killkläderna/unisex är jättetråkiga!!
    Tyvärr gäller det de flesta barnklädesaffärer. Var ska man handla fina killkläder? Förlåt TS, jag får kanske starta egen tråd.
  • FinalFantasy

små grodorna har en del fina pojk *sorry ot*

HannaT skrev 2008-09-18 16:26:56 följande:
    Jag kanske inte vill kalla dem könsdiskriminerande... men jag håller med dig. Jättefina tjejkläder men killkläderna/unisex är jättetråkiga!! Tyvärr gäller det de flesta barnklädesaffärer. Var ska man handla fina killkläder? Förlåt TS, jag får kanske starta egen tråd.
  • lianin

Jag tycker att butiken vid Fridhemsplan nog är en som har bäst sortiment - där finns i princip alla kläder - både för killar och tjejer.

• trollet2

Jag är inte såå noga med vilka kläder jag köper (dvs. vilket "kön" affären har bestämt att de ska vara till). Men det jag inte gillar med Lindex (+de flesta andra affärer där jag har råd att handla) är att det är så uppdelat...
    Nu är jag också OT

Fridhemsplan lät bättre än Solna! Outleten funkar inte riktigt för mig, det är lite för långt bort och jag har ingen bil...

• FinalFantasy
    lianin skrev 2008-09-18 16:43:25 följande:
    Jag tycker att butiken vid Fridhemsplan nog är en som har bäst sortiment - där finns i princip alla kläder - både för killar och tjejer.
    Har dom börjat med barn där? Förr hade dom bara dam
  • lianin

Ja på halva övervåningen har dom barnkläder :) Dom har väl insett att det är babyland på Kungsholmen ;)

• Känslan

Jag tycker att Lindex i Galleria är väldigt bra.De är oftast först ut med kläder om man jämför med andra i innerstaden och de har ett brett sortiment.

Svar på tråden Vilket Lindex är bäst i Stockholm?