Jag saknar sex.
Jag saknar sex med min flickvän, jag saknar att kunna göra henne tokkåt, jag saknar att hon vill ha mig så mycket att hon går hem tidigare från jobbet.
Vi har varit ett par i 3år, hade massor av underbar sex första två åren. Sen...ja hon har inte så stor sex drift säger hon. Vi har pratat om det-jag har partat om det- hon säger att hon älskar mig, är kär i mig och är attraherad av mig. Hon har inte haft det stressigt på jobbet, hon säger att det inte finns någon annan, jag tror jag har frågat och pratat om allt.
Jag uppvaktar henne, masserar henne, jag gör allt jag själv hade velat få. Men inget får henne mer intresserad av sex, hon har någon gång nämt att p-pillerna som hon måste äta pga medicinskt problem gav henne mindre sexlust. Men det spelade ingen roll i vår nykära period.
Jag älskar henne, vi har ett bra,roligt, fantastiskt liv tllsammnans. På alla håll perfekt utom just sexfronten, när vi väl har sex säger hon -Varför gör vi inte det här oftare?!? Det är ju fantastiskt!!
Ja det är det. Jag börjar fundera på att göra slut. Känns hemskt att bara skriva det men jag är bara 30 år. Jag vill ha sex offtare en 1gång varannan vecka!!
Några förslag? Mina ideér har tagit slut. Hon är nöjd med sex så "sällan", för övrigt är vi väldigt fysiska, vi kramas, pussas ja tar på varandra väldigt mycket på ett osexuellt sätt.
Mitt huvud står still, vad mer kan jag göra? Vad mer orkar jag göra och vad mer VILL jag göra??