tips på fina dop tackkort---! med fotografi som går att ta ur o sätta i ram.
som frågn ovan. var beställer man det?
eller framkalla kort o köpa omslag någonstans
tacksam för svar o tipz!!!!!!
som frågn ovan. var beställer man det?
eller framkalla kort o köpa omslag någonstans
tacksam för svar o tipz!!!!!!
Jag skulle nog trycka upp kort med en bild på hela framsidan och tacktext på baksidan. På så sätt kan man bara stoppa in hela tackkortet i ram om man vill!
Vi gjorde så med tackkorten efter vårt bröllop. Betalade 250 kr för ca 60 tackkort - väldigt bra pris!
Från ett vanligt tryckeri/kopieringsfirma. I vår stad heter närmaste sådan Arkitektkopia. Du kan säkert hitta nåt liknande i din stad. Ska dock inte vara ett sånt ställe som bara vänder sig till företagskunder, då blir det dyrt!
Fler tips?
Helst nåt på internet...
Vi beställde våra tackkort ifrån QPIX (www.qpix.se/design) Bra pris och snabb leverans, finns flera olika mallar. Vet inte om det är vad du är ute efter, men kanske ett alternativ
Vi gjorde inga tackkort utan vi brännde en Dop skiva. Vi gjorde så att vi tog ett svartvitt kort på oss tre med Rasmus i dopklänning på framsidan.
Tog kort från hela dopet och lite andra kort åt dom som bor långt bort och inte träffar oss så ofta. Kostade oss nästan inget och då har släkten möjlighet att framkalla egna kort från skivan.
På tex akedmibokhandlen finns färdiga kort att köpa som man själv kan skriva i och sedan sätt in kort, ännu billigare blir det om du köper pappersark och klipper själv.
Det gjorde jag, jag har inte världens snyggaste handdstil men jag tyckte det blev mycket mer personlig och man behöver inte skriva samma till alla.
Fler tips??