• Anonym

hur gör du när du överaskar killen?:)

hur brukar ni göra?

det är oftast inte jag som "tar komandot" till att ha sex.. men kanske känner för att göra det ikväll :)

har ni några tips på Hur jag ska göra?
    vad gillar era killar bäst?

och hur säger man till sin kille att man vill bli slickad? har jätte svårt för att "be om" saker ang. sex. men han kan fråga om jag kan suga av han.. men jag känner mig bara dum om jag "ber" om nåt. ??

• Svar på tråden hur gör du när du överaskar killen?:)
  • Anonym (a)

du behöver väl inte be är väl bara att börja ta på honom å sedan köra igång om du vill suga av honom eller något annat.

Min kille gillar bäst verkar det som om jag börjar "tafsa" på honom, kyssa och så går det automatiskt därifrån.

• Anonym

med att "be om" menar jag.. be om att han ska slicka mig.. inget annat

• Anonym

eller att han ska göra nåt annat.. på ett annat sätt än det han gör just då. tex.

• Anonym

När jag vill överaska brukar jag ta på mig nått snyggt/sexigt o då går han oftast igång.
    Har även hoppat in i duschen och ropat på honom så myser vi o duscha först sen blir det sex.
    Har även hämtat honom utan underkläder när vi sitter i bilen säger jag det eller om jag har kjol tar jag hans hand så han får upptäcka det, oftast blir det gasen i botten hem :)

• Anonym (A)

Tror att du bara måste fråga helt enkelt för att komma över känslan av att känna dig dum. Din kille kommer antagligen bara tycka att det är supersexigt när du ber om något och vet vad du vill. Det tycker min sambo iaf.
    Jag hade också svårt för att be om något men sedan jag har börjat göra det har sexet blivit så mycket bättre=) Helt plötsligt känns det inte dumt längre!
    Lycka till, kör hårt!

• Anonym

tack för tipsen.. några fler tips?:)

• CuteElliz

hehe... jag kan ju berätta om hur jag gjorde en gg me ett av mina ex... han va på jobbet o jag va vaken... så ca 10 min innan han skulle vara hemma hade jag tagit en snabb dusch, kastat av mej kläderna o gjort som ett spår in till sovrummet... kan tilläggas att jag hade sprayat lite parfym i hallen, den han tyckte bäst om på mej... o sen låg jag helt enkelt naken på sängen tills han kom dit... hehe... han uppskattade den överraskningen iaf...

• Hella182

överraskar jag så knäpper jag bara upp hans byxor och börjar suga av han. eller så slänger jag ut brösten och gränslar honom och trycker brösten i ansiktet på honom.. brukar funka :)

Svar på tråden hur gör du när du överaskar killen?:)