• dahrma74

Någon som minns denna tv serie?

Undrar över en tvserie som gick för ca 15-20 år sedan. Tror att den hette Ps I love you eller nåt sånt. Handlar om 2 poliser eller privatdeckare, en tjej och en kille. Han var ju världens skrytare och mkt prat med lite verkstad och det var nästan alltid denna tjej som löste fallet fast killen fick kredit för det....Är så sugen på att veta om någon annan än jag kommer ihåg denna för ingen i min närhet kan minnas denna.

Sen var det en minitv serie som hette Maharadjans dotter, där hon som spelar Taylor i Glamour spelar huvudrollen och bruce (luke i machahan)spelar den manliga huvudrollen. Hon är en prinsessa som blir kidnappad och han ska ju då naturligtvis rädda henne. Gick väl för ca 10 år sen eller nåt sånt.....
    Kram på er alla....

• Svar på tråden Någon som minns denna tv serie?
  • Rebella

men ps i love you hete den det ?
    var det inte par i hjäter eller nått sådant ??
    har jag för mig
    kan har fel men minns vad du tala rom

• Trazzel Maja

Ja, "Ps l love you" kommer jag ihåg.....
    Började nästan tro att jag drömt att jag tittade
    på den serien eftersom ingen som jag känner kommer ihåg den.

Kul

Avsluta varje dag och var färdig med den. Du har gjort vad du har kunnat !
  • Angdev

Jepp kommer ihåg den, tror hon som var med heter Connie seleca eller nåt.....

• Marco och Mathias mamma

Cybil Shepherd och Bruce Willis spelade huvudrollerna i Par i brott...

Eller är det den där serien med Pierce Brosnan, Remington Steele du menar??

• Rabelais

Det är inte Tropical Heat du tänker på?

• Jesster

Jepp, kommer ihåg båda serierna PS I Love You, handlade inte den om ett hotell?

Den som söker han finner - www.google.se
  • linda  84

jag minns... =)
    i inledningsmelodin var det som en neon-slinga i rosa där det stod ps i love you, inte sant?

• Häxaväxa

pierre brosnan var med i en av de serierna..de hette par i brott och ess i hjärter..tror det är samma serier men med olika skådisar?

• Majan78

"PS I Love you", visst minns jag den. Har för mig att det handlade om att hon var tvungen få en ny identitet, och han var polisen som skulle hålla koll på henne... så höll de ihop och löste brott. Supergullig serie som tyvärr slutade för tidigt.

♥ Go´ungen 12/2-07 ♥
  • Atamon

P.S.I. Luv U - tv serien från 1991, finns ju länkad i inlägg 4
    ( www.imdb.com/title/tt0101161/ )

I Par i hjärter spelades huvudrollerna av Stefanie Powers och Robert Wagner (Jonathan och Jennifer Hart)

Par i brott spelades huvurollerna av Bruce Willis och Cybill Shepard

Remington Steele - i den var Pierce Brosnan med

Mr & Mrs Smith (tv serien alltså från 1996) med Scott Bakula och Maria Bello
    www.imdb.com/title/tt0115277/

Tropical Heat eller Sweating Bullets
    www.imdb.com/title/tt0101226/

• Atamon
    Jesster skrev 2008-09-18 18:53:41 följande:
    Jepp, kommer ihåg båda serierna PS I Love You, handlade inte den om ett hotell?
    Det är inte denna som du tänker på? Hotel, Connie Sellecca var med i den också

• Jesster
    Atamon skrev 2008-09-18 22:05:45 följande:
    Det är inte denna som du tänker på? Hotel, Connie Sellecca var med i den också

Jo, det kan ha varit den jag tänkte på... Det känns inte riktigt bekant ändå men det var ju länge sedan serierna gick nu
    Den som söker han finner - www.google.se
  • Fru KM

Maharadjans dotter minns jag. Kommer ihåg att jag tyckte Bruce Boxleitner var sååå snygg. Tror serien gick kring 1994-1995 nånting .

• dahrma74

Ja men va kul att fler än jag kommer ihåg denna (dessa) serier. Undrar ifall det går att se Ps I love you nu för tiden, om det finns på nätet nån stans? Kom ihåg att jag gillade den starkt. Och även Maharadjans dotter tyckte jag om, en ursäkt för det är ju att jag "bara" var ca 20 år då och hade en liten chrush på Bruce Boxleitner, precis som Fru KM här ovanför....

• Angdev
    dahrma74 skrev 2008-09-19 17:42:56 följande:
    Ja men va kul att fler än jag kommer ihåg denna (dessa) serier. Undrar ifall det går att se Ps I love you nu för tiden, om det finns på nätet nån stans? Kom ihåg att jag gillade den starkt. Och även Maharadjans dotter tyckte jag om, en ursäkt för det är ju att jag "bara" var ca 20 år då och hade en liten chrush på Bruce Boxleitner, precis som Fru KM här ovanför....
    Har försökt hitta ps men det verkar svårt....
  • Em02

Jesster; det fanns en serie som hette hotelldetektiven, en fd hotelltjuv blir säkerhetschef på en hotellkedja och pr-chefen, en snygg tjej, ska hålla koll på honom! Jag älskade den serien!

Svar på tråden Någon som minns denna tv serie?