• Anonym (Booty)

Är det sexigt med stor rumpa?

Jag dras med en rejäl rumpa och har bestämt mig för att tycka att det är sexigt Vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Är det sexigt med stor rumpa?
  • yaaniz

har personen i fråga bra självförtroende och karisma så spelar det ingen roll om rumpan är stor eller inte :)

• Caranlachiel

Tycker oavsett storlek att det beror på formen!

Vecka 14 - and counting!
  • Pysselgalningen

hellre rumpa än att se ut som en planka!
    Har varit överlycklig genom mina 2 grav för jag lagt på mig lite motvikt där bak och fyller numera faktiskt ut byxorna!

• Morbid angel
    Caranlachiel skrev 2008-09-19 08:48:35 följande:
    Tycker oavsett storlek att det beror på formen!
    Får hålla med dig,sen är det ju skillnad på stor och stor.
    Lopez har ju en rejäl rumpa men är ju smal med kurvor och verkar vara ganska vältränad vilket i sin tur ger rumpan form och fasthet.

En kvinna som har en rejäl övervikt har sällan en "sexig" rumpa i mina ögon.
  • Caranlachiel
    Morbid angel skrev 2008-09-19 08:57:41 följande:
    Får hålla med dig,sen är det ju skillnad på stor och stor.Lopez har ju en rejäl rumpa men är ju smal med kurvor och verkar vara ganska vältränad vilket i sin tur ger rumpan form och fasthet.En kvinna som har en rejäl övervikt har sällan en "sexig" rumpa i mina ögon.
    Ville inte vara så specifik. Men håller med.
    Vecka 14 - and counting!
  • Anonym (Booty)

Jag tänkte i relation till att man var hyfsat normalbyggd i övrigt

• Caranlachiel
    Anonym (Booty) skrev 2008-09-19 09:04:31 följande:
    Jag tänkte i relation till att man var hyfsat normalbyggd i övrigt
    Jo men det är fortfarande skillnad på stor och stor. En rumpa kan vara stor = putar mycket utåt. Eller en rumpa kan vara stor = bred men ändå ganska platt.
    Vecka 14 - and counting!
  • Morbid angel
    Caranlachiel skrev 2008-09-19 09:10:12 följande:
    Jo men det är fortfarande skillnad på stor och stor. En rumpa kan vara stor = putar mycket utåt. Eller en rumpa kan vara stor = bred men ändå ganska platt.
    Precis,handlar mest om formen.En stor rumpa kan vara sexig precis som den kan vara "osexig"
    Desamma gäller en mindre rumpa.
Svar på tråden Är det sexigt med stor rumpa?