• Anonym (Grönt)

Grönt kiss!!

Nu har mitt kiss varit limegrönt i två dagar! Har aldrig varit med om liknande!

Det började igår när jag kissade och kollade på pappret som då var alldeles grönt, sedan kollade jag ner i toastolen och det var alldeles grönt därnere!

VAD är det som är fel?!

Har ni varit med om liknande??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-19 12:41
    Kom på nu att jag äter antibiotika mot UVI, kan det ha med det att göra?

• Svar på tråden Grönt kiss!!
  • xenaa

Men är det inte bättre att du vänder dig till sjukvården? Det låter inte alls bra det där.

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o2-26 ♥
  • Myror i brallan

Ja precis!!!! Ring omg!!!

xenaa skrev 2008-09-19 12:38:28 följande:
    Men är det inte bättre att du vänder dig till sjukvården? Det låter inte alls bra det där.
  • Anonym (Grönt)
    xenaa skrev 2008-09-19 12:38:28 följande:
    Nej det är sant, men tänkte om någon av er kunde ge en fingervisning på vad de kan vara..
  • Spicy woman

Hade mitt pink varit grönt. Då hade jag ring sjukvården fort som bara den. Låter inte normalt.

• Spicy woman

Läste just att man kan få grön urin om man har ätit för mycket grönsaker, som sparris t.e.x

• Grannen

Äter du ngt kosttillskott el b-vitaminrika saker?

• Anonym (Grönt)

Nej jag äter aldrig grönsaker nästan, bara majs. Jag kom på att det kanske har med att göra att jag äter antibiotika mot UVI??

• Anonym (08)

Jag fick lila kiss när jag hade ätit mkt rödbetor. Men som sagt, ring sjukvårdsupplysningen och fråga.

• marskattan

Anonym (Grönt) skrev 2008-09-19 13:13:25 följande:

Nej jag äter aldrig grönsaker nästan, bara majs. Jag kom på att det kanske har med att göra att jag äter antibiotika mot UVI??
    Det kan absolut ha med antibiotikan att göra.. När jag åt Tetracylen så stod det att tårar, svett saliv etc kunde bli lätt blåfärgat.. Urin är ju gult, gult+blått=grönt ..
  • Grannen

Vad är det för antibiotika?

• Anonym (Grönt)

Furadantin. Men det är ju såklart den det beror på! Att jag inte tänkte på det. Läste på fass och där stod det att urinet kan bli lite brunfärgat, det kan säkert bli grönfärgat också!

Svar på tråden Grönt kiss!!