• isisisis

Har du "fina" trosor på dig på vardagarna?

När du inte har något speciellt att klä av dig inför?

Eller har du alltid spets?

har du likadant "menstrosor"?

Hi hi.
    Det har jag

• Svar på tråden Har du "fina" trosor på dig på vardagarna?
  • MammasälskadeMinna

Jag har inga spetstrosor.. Tycker inte det är så fint och ibnte speciellt bekvämt heller. Har typ vardagstrosor alltid.. Tycker dom är fina och sköna.

• vill bli mamma 2009

Jag har väldigt blandat i troslådan, som de flesta andra nog har. Till vardags har jag ganska trista, men sköna trosor.
    Menstrosor har jag också. LEVE MENSTROSAN =)

• isisisis

Jag tycker mina bomullstrosor är fina också

De är iaf inte utslitna,och fula i färgerna.

Utan moderna och fräscha,men ibland känner man att man kanske är lumpen?

• HäckHäxan
    isisisis skrev 2008-09-19 18:50:15 följande:
    När du inte har något speciellt att klä av dig inför? Eller har du alltid spets?har du likadant "menstrosor"?Hi hi.Det har jag
    hehe jag är en praktiskt jävel som trivs utmärkt i ren bomull.. är dessutom bortskämd av karlar som ändå föredrar mig naken, därför går jag som alltid praktiskt klädd även under byxorna om ja nu vill ha trosor alls....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • isisisis
    HäxanSurtant skrev 2008-09-19 18:56:51 följande:
    hehe jag är en praktiskt jävel som trivs utmärkt i ren bomull.. är dessutom bortskämd av karlar som ändå föredrar mig naken, därför går jag som alltid praktiskt klädd även under byxorna om ja nu vill ha trosor alls....
    Hahaha!
  • red rose 06

jag har alltid fina underkläder.. inte alltid spets... men ofta, tycker även de e snyggt mit bara änkla vita hipster..

• Loup Garou

Japp menstrosor.
    Men för övrigt har jag bara helt "vanliga" trosor, inga string, gillar dem inte och det är ett stort + att min man inte gillar sånna heller (alltså att tjejer har string).

• vadskajaghetadå

jag har alltid fula stringtrosor..oavsett.

• Tjoflöjt

Jag gillar inte spetstrosor utan använder vita hipsters i bra kvalitet. Och jag köper ofta nya för jag hatar när dom börjar se sunkiga ut.

Svar på tråden Har du "fina" trosor på dig på vardagarna?