• Puman78

Har Lindex slutat med mammakläder??

För ett tag sedan var jag in Lindexbutiken och kollade efter mammakläder. Hittade inga utan frågade då var dom hade, eftersom de hade gjort om i butiken. Men hon visade att det hängde på några snurror. Detta var bara reakläder från sommaren.

Har även varit inne efteråt men har inte hittat.
    Någon som vet?

• Svar på tråden Har Lindex slutat med mammakläder??
  • AnnaVirrPanna

jepp både dem och kappahl har slutat med mamma kläder.

• miniinatta

Jag var oxå å letade efter mammakläder men dom sa att dom har slutat att sälja det på alla Lindex afärer i hela sverige :S Bara hm tydligen .

• Pyret 78

Såg en intervju på TV där de talade om Lindex. Anledningen att de slutat sälja mammakläder var att efterfrågan var för liten. Lite konstigt tycker jag med tanke på att det alltid finns folk som är gravida.

• Sara Li

Polarn och Pyret har också mammakläder.

Och så finns det ju massa nätbutiker. Fast jag föredrar själv att prova kläderna innan jag köper dem, alltså i en vanlig butik.

• Puman78

Precis, jag vill gärna också prova innan jag handlar.
    Vi har bara en butik här som har mammakläder dock är utbudet väldigt litet.
    Har 10 mil till närmaste POP och HMbutik så det blir nog näthandel för min del kanske.

• Atredot

Fattar inte att dom inte kan fixa en året runt kollektion med byxor i neutrala färger, (Toppar är lite lättare just nu iaf med alla tunikor).
    De har ju amningsbhar och dyl året runt varför inte byxor?! Jag hade tur och fick tag på ett par svarta och ett par grå i mystyg på Lindex rea. Och jag kommer inte i HMs mammabyxor, de är helt feldesignade för mig!!!!

• Camilllla

Atredot: Samma här, HM:s byxor är inte alls bra.. Eller de var inte när jag provade förra gången iaf! Sen kom man till Lindex och deras satt bättre än mina vanliga byxor...
    Ska definitivt maila dem, sen om det hjälper är väl en annan fråga...

Svar på tråden Har Lindex slutat med mammakläder??