Någon som genomgått intimkirurgi? (inre blygdläppar)
Har alltid haft stora (långa) inre blygdläppar. Ett tag efter att jag fått barn så blev det av någon anledning bättre, men nu har det återgått till den gamla "formen" där nere, fast lite värre!
Har börjat fundera väldigt mycket på att försöka få det fixat. Inte så mycket för utseendets skull, men för att det är så obekvämt att ha tighta byxor, speciellt jeans. Måste ha lite häng på dom för att det inte ska skava mot blygdläpparna. Vill ju inte behöva gå med mjukisbyxor jämt bara för det här. Ett annat problem är vid sex, då läpparna ibland åker med in, och det skaver även då.
Är inte så orolig egentligen för operationen, men vill ändå höra om det är nån här som gjort det, och blivit nöjda/missnöjda?
Vad jag har förstått opererar man inte området just runt klitoris? Min sitter ganska långt ut, och det är också lite obehagligt när man har tighta jeans. Men undrar om det kanske kommer se dumt ut om jag får mindre blygdläppar, men "storleken" på klitoris är samma som förut?
Och slutligen.. Var vänder man sig för en sån här operation? Är det nåt som alltid räknas som skönhetsoperation som man får stå för helt själv? Vad kostar det isåfall?