• Annette70

Skötväska för tvillingvagn?

Finns det någon som har ett bra tips på en rymlig, funktionell skötväska som passar en tvillingvagn?

• Svar på tråden Skötväska för tvillingvagn?
  • Tingelingpling

Hej!

Jag tog och satte fast karbinhakar på styret med plastremmar, eller snören gick också och på dessa kan jag sätta fast vilken väska som helst. Bara för att jag har twinsar så behövs det inte en jätteskötväska har jag lärt mig. Ett tips och gör nu som du vill
    Lycka till

• mandelblomma

har inge skötäska alls, la penarna på en snygg marimecko väska i stället som fungerar lika bra...har aldrig fattat vitsen med skötväska med mina nu störa barn heller :)

• Livia

Hej!

Jag har en skip hop duo double. Den är för tvillingar och jag och mina tvillingväninnor som har den är jättenöjda. Jag tycker personligen att det behövs en större väska eftersom det behövs dubbel uppsättning blöjor och extrakläder ( och så småningom mat och vatten). Väskan är rätt dyr så jag beställde den från USA. Jag köpte även bottle bag som är bra för att hålla vattenflaskan kall ( som en kylväska och även för att hålla värmen 4 timmar tror jag). Här är adressen:

www.kiwikidsgear.com/

• mistryrose

Jag beställde också Skip hop duo double från kiwikid och är nöjd. Tycker absolut att det behövs en stor väska (ev. flaskor, vatten, ev. burkmat, ombyten osv tar plats), vår skip hop är oftast proppfull och likaså korgen under vagnen. Dock börjar jag bli sugen på en ny väska nu, inte för att skip hopen inte är bra utan för variationen skull

• Sandrakim

Jag säger bara: RYGGSÄCK! Då har man händerna fria när man skall bära babyskydden. Och när jag har vagnen så lägger jag den under i korgen.

• mistryrose

Sandrakim, då säger jag bara RYGGSÄCK som går att HÄNGA PÅ VAGNEN . Jag är mycket ute med vagnen och jag bär helst inget utan vill kunna proppa vagnen full. Korgen är full så där ryms ingen rygga

• maus

Hej - vart bor du? Jag har en Skip Hop Duo Double i färgen Oliv till salu 650 . Endast använd två månader.

• DrKejs

Datorväska, hängs över handtaget på teutonian. Har funkat mycket bättre än allt annat.

• hejpa

helt stört att det inte finns skötväskor för tvillingar. det blir ju dubbelt med grejer.
    har knappast råd att köpa en skiphop för tusen spänn heller.
    :/

Svar på tråden Skötväska för tvillingvagn?