• Främling

Har du varit på Zakynthos -Tsilivi Beach??? Snabba svar tack!

Vi är ett stort familjegäng som planerar en resa om exakt ett år (sep 09) - och har hittat ett allinklusive hotell på Zakynthos - Tsilivi Beach....
    Har du varit där? För o nackdelar?
    Berätta om dina erfarenheter/intryck osv - åsikter om hotell/pool/strand/mat osv osv osv.
    Alla svar tas tacksamt emot - då vi ska boka om några dagar........

• Svar på tråden Har du varit på Zakynthos -Tsilivi Beach??? Snabba svar tack!
  • Främling

Glömde att skriva att den resan vi hittat är genom Apollo.....
    Och hotellet heter: Tsilivi Beach

• Ängelii

När jag arbetade på Zakynthos 2001 och 2002 så var det bara engelska turister i Tsilivi, 2003 öppnade det för skandinaver oxå. Jag kommer dessvärre inte ihåg så mycket om Tsilivi, mer än att det var mycket lugnare där än vad det var i Laganas bland annat.

Men jag minns att jag tänkte att jag hellre ville vara nere vid Argassi/Laganas/Kalamaki för det hände mer där. Men som sagt det är ett tag sen. Har du andra frågor om Zante så svarar jag gärna.

• älskarlivet81

Har aldrig varit där, men har varit i Grekland. Hade aldrig valt ett all inclusive hotell! Maten i Grekland är ju underbar och att gå ut på en mysig taverna är ju en del av semestern!

Främling skrev 2008-09-20 09:34:10 följande:
    Vi är ett stort familjegäng som planerar en resa om exakt ett år (sep 09) - och har hittat ett allinklusive hotell på Zakynthos - Tsilivi Beach.... Har du varit där? För o nackdelar?Berätta om dina erfarenheter/intryck osv - åsikter om hotell/pool/strand/mat osv osv osv.Alla svar tas tacksamt emot - då vi ska boka om några dagar........
  • Främling
    älskarlivet81 skrev 2008-09-20 10:51:34 följande:
    Har aldrig varit där, men har varit i Grekland. Hade aldrig valt ett all inclusive hotell! Maten i Grekland är ju underbar och att gå ut på en mysig taverna är ju en del av semestern!
    Men vi känner att vi vill ha all inklusive eftersom det inte kommer att bli lätt att hitta restauranger med plats för nästan 30 personer varje måltid:)
    Fler tips/kommentarer tack!
Svar på tråden Har du varit på Zakynthos -Tsilivi Beach??? Snabba svar tack!