Jag kämpar emot mitt sexmissbruk, är såkallat nykter. Är rädd för snedsteg.Delar med mej av mitt problem så att ni som har samma problem känner trygghet att det inte bara är ni.
Jag är såkallat bipolär, som om det inte räker lider jag verkligen av den ända riktiga känsla jag kan känna. Beröring, sex. Rör ngn vid mej vill jag göra mycket mera även om jag hatar personen. Det är så svårt för mej att hålla emot att jag inte umgås med folk längre,är rädd att ta ett felsteg. Vill inte råka förstöra min familj, även om min sambo vet och förstår. Han älskar mej ändå och stöttar mej. Förr i tiden kunde jag ha sex med 4 personer på en dag ,jag såg mej själv som slav under mitt kraftiga missbruk.Jag hade tjejer och killar,det kvittade bara dom rörde mej .
JAg har varit såhär hela mitt liv,började onanera som 2/3 åring.
I mitt liv har jag även blibvit våldtagen och det gör att jag mår dåligt av sex,om jag onanerar får jag ångest och gråter.Jag har inte haft sex med ngn annan än min sambo på 2 år ,har varit gravid emellan också.
När jag var gravid gjorde hormonerna mej lugn sexuellt, men nu har jag börjat känna att jag snart exploderar av ångest över mina heta tankar.Började på ny medicin idag hoppas den kommer hjälpa.Känner ni igen er skriv gärna,låt oss stödja varandra.Det finns många sexmissbrukare så stig fram och våga tala ,det dämpar ångesten.