Fyllning till klämtoast
Vad brukar ni fylla era klämtoast med? (även fyllning till vanliga varma mackor går bra)
Jag vill ha alla era recept och helst recept som inte enbart består av skinka och ost.
Tack på förhand.
Vad brukar ni fylla era klämtoast med? (även fyllning till vanliga varma mackor går bra)
Jag vill ha alla era recept och helst recept som inte enbart består av skinka och ost.
Tack på förhand.
Jag antar såna smörgåsar du kör i smörgås/toastgrillen?
Smaksatt mjukost är gott; ex. skinkost med tomat.
Mjukost, vanlig ost, skinka, lök, grillkrydda, senap, tomat
inga fler recept?
hehe, jag har världens godaste: lite lite dijon, tunna skivor kokt potatis, några kapris och ost. SMASKENS!!
Det godaste ja vet med toast är o ta vanlig baugett eller ciabatta. Lägg på mozarellaost, parmaskinka, soltorkade tomater o kör i grillen. Jätte gott till sallad o ajoli
Enkelt med senap, skina och ost
eller lite mer matigt med svampstuvning
en annan favorit är kryddad paprikasalami, paprika och sweetchili.
bre på en stark senap, en god skinka, smakrik ost, ruccola och tomat och ny,alen svartpeppar
Överbliven köttfärssås (fast) lite riven ost
Smör, Kalkon eller skinka, ost, ketchup, lök
Bre på majonäs, kalkon, cheddarost
Tonfisk, ost, lök, minimajs
Finns så många fler alternativ som vi testat... men dessa lite oftare än andra
småbitar cevapcici, ketchup, rödlök, riven morrot och kapris (och ost så klart)
Jag brukar ta lite vanlig ost fetaost med smak av vitlök som jag blandar med hackad oliv, rökt kalkon, tomat o lite lök o sen in i grillen..
Ibland om jag har rester kvar från köttfärs framför allt tacos brukar jag ta lite av det till mina toast el varma mackor med lite tomat och ost
Även om jag har anndra rester som kyckling så brukar jag skära dom i lite tunnare bitar ha lite fetaost på o sen njuta av en lunch på det med en grön sallad till..
Ost, skinka, creme fraiche och curry!
Enkelt men smarrigt... förutsett att man gillar ost
Vanlig ost (typ gouda blir krämigt och gott), skivad lök, salt och svartpeppar.
Champinjonstuvning, fetaost, banan och lite riven Västerbottenost på toppen... mmm...