Hur vill vi har våra män klippta?
En liten undersökning:
Hur föredrar ni att karlar ska se ut?
Långt hår, klassisk klippning eller rakat/stubb?
Personligen föredrar jag en klassisk klippning, gärna lite pojkaktigt ruffs.
En liten undersökning:
Hur föredrar ni att karlar ska se ut?
Långt hår, klassisk klippning eller rakat/stubb?
Personligen föredrar jag en klassisk klippning, gärna lite pojkaktigt ruffs.
Låååångt hår! Väldigt långt! Alltså inte klippt alls!
w1.456.telia.com/~u45613276/DeMina/Persson/Persson.htm
jag vill ha kortklippt, inte för kort en lite "busig" frisyr. vad gäller skägget så tycker jag helrakat eller krans e snyggast
Jag gillar långt hår på killar... även hår i ansiktet
Men min älskling har en väldigt kortklippt frisyr å håret i ansiktet tar han mer än gärna bort
Jag klipper min sambo själv. Han har en kort manlig frisyr, lite busig uppepå huvudet.
Absolut kort!! Tycker inte alls om långt hår på män - kort, fräscht och busigt ska det vara!
kort! tycker långt hår ser ovårdat ut (det är ett extremt fåtal killar som har vett att sköta sitt långa hår så det ser fräscht ut) och är extremt snäv med gränsen mellan kort och långt...
Nästan rakat jätte kort det har min sambo och han är jätte söt i det!
Kort, men inte för kort. Min man har så fint hår, mörkbrunt och vackert. Hans nacke måste man få se!
Rakat tycker jag är snyggast, med blite stupp dåra! Min sambo är skitsnygg i det!
Eftersom det är jag som håller i saxen är det jag som bestämmer..
Nä skämt å sido har jag försökt att han ska ha lite längre, men han vill ha det rätt så kort.
Helst så att han själv trivs och känner sig fin
Älskar hans sommarfrisyr som är helsnaggat. Hade han kommit med en läskig sportkommentatorfrissa hade jag nog skrattat på mig, inte så snällt, men kan ingen berätta för dem att de ser ut som hej kom o hjälp mig...
Långt hår är det bästa, vilken tur att sambon har det
långt hår helt klart ju längre dästå bättre men inte längre än mig för då blir jag avundsjuk mitt är ca 80 cm
han går la 10 till 20 cm nedanför axlarna
Jag gillar långhårigt på killar, om det är välvårdat. Min make klippte sig i går, från typ lite längre än Beckhamfrilla till kort lite rufsig lugg. Jättefint blev det. Jag hatar vasst skägg, så han får lov att raka sig, även om 3 dagars stubb är gulligt, men då blir det inte så många pussar.
Min man e snaggad, ca 0.5-1 cm ...
En man ska vara mycket kortklippt....
Min sambo har låååångt hår. Ner till rumpan ungefär, och han är såklart skitsnygg i det! OCH det är välvårdat...
Skägget däremot är vi lite oense om. Han tycker att det är "manligt" med helskägg, medan jag tycker han är finast när han har lite getskägg (el. egentligen vadsomhelst UTOM helskägg). Just nu har han "lång mustasch" a'la James Hetfield.
Min sambo e så söt i kort hår på siderna o bak i nacken och sen ca 2-3 cm långt mitt på huvvet som han har wax lr gele i!!!! det e så snyggt...
Hans skägg... Hmmm då e det snyggt på han när han är orakad men ändå inte långt... typ 3 dagars stubb... (fast hans är mycket mycket mjukare)
Min sambo rakar huvudet med hyvel.....jättesexigt, tycker jag !
Lååååångt mörkt hår, helst med lite självfall...och så välskött pollisar till det...och lite skäggstubb som kittlas!!!!
Kort, men inte för kort. Det är jag som klipper min sambo.