• Anonym (Luleå)

Uäck... vita klumpar i underlivet

Är väl förmodligen ingen könssjukdom, inte svamp heller...
    Men jag har FULLT med vita tjocka klumpar i musen... efter sex i morse hade maken fullt med vit gegga på snoppen. Tur att man har fast förhållande sedan 10 år, annars hade man skämts ihjäl.
    Stoppar jag in ett finger och drar ut det är det fullt med vita klumpar på... vad kan det vara, nån som har haft samma? Har försökt googla och hittat bla slidkatarr, kan det vara det?

• Svar på tråden Uäck... vita klumpar i underlivet
  • Nyfiken gul

har du haft sex igår eller förrgår?  - då kan det i så fall vara intorkad sperma o flytningar som blivit klumpar. Så kan jag få själv ibland om jag haft sex någon dag innan o sen har sex igen - då ser det inget skoj ut...

äter du p-piller eller liknande kan det också ge skumma flytningar.

Luktar det illa??

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (Luleå)

Äter inga p-piller, nej, inget sex igår eller i förrgår, har haft så här tidigare, men ganska längesen, men det försvann av sig själv. Men nu var det sååå himla mycket.
    Luktar inte illa, mer surt än vanligt isåfall.

• Anonym (Luleå)

Det kommer liksom hela tiden också, går jag på toa och pinkar och torkar mig så ser jag t.o.m vita klupar på pappret.

• Anonym (Luleå)

vita klupmar ska det stå.

• sasssyy

tycker att det låter som en rejäl svampinfektion.. jag hade det nyligen också. Gick till apoteket för att köpa nåt emot det och var helt säker på att det INTE var svamp för det luktade ju inget.. till och med tanten på apoteket sa att om det är svamp så känns det på lukten... men efter ett besök hos tant doktorn stod det klart att det var svamp så det var bara att köpa svampmedel, finns en del jättebra på apoteket, fast jag har nöjt mig med bomullstrosor, sova utan trosor på natten och löst sittande kläder samt tvättat mig med intimtvål och haft en kylande gel på så har det gått över..

Se upp bara om det börjar klia... klia inte då vad du än gör för det går inte att sluta

• Anonym

Är du säker på att det inte är svamp för det låter som det.

• Bettanspettan

Låter absolut som svamp! Testa Pevaryl o se vad som händer.

Anton -991105 Adrian -020117 Oskar -080315
  • Anonym (Luleå)

Har köpt pevaryl, men ville inte använda det förrän jag visste om det var svamp eller inte,,, men blir det vita klumpar av svamp?

• Anonym

Japp. svampen är vita klumpar

• Anonym

Absolut svamp. Pevaryl depot rekommenderas!

• Bettanspettan
    Anonym (Luleå) skrev 2008-09-21 12:26:10 följande:
    Har köpt pevaryl, men ville inte använda det förrän jag visste om det var svamp eller inte,,, men blir det vita klumpar av svamp?
    Ja jag hade så minst en gång i månaden under min senaste graviditet, gjorde 14 canestenbehandlingar på 9 månader...
    Anton -991105 Adrian -020117 Oskar -080315
  • Anonym (Luleå)

Då blir det behandling några dagar framöver nu då... blir det inte bättre får jag väl gå till doktorn.

Svar på tråden Uäck... vita klumpar i underlivet