• LillaMiss Piggy

VAr hittar jag snoddar till sessan?

Tänkte sessan skulle få en liten tofs i håret på dopdagen. Hittade några frotte snoddar med hjärta på på Lindex. Men dom är för stora Nån som har sett sånna mindre?

Nu kom jag på att syrrans dotter hade små rosetter med karborreband att ha i håret. Någon som har sett några sånna?

• Svar på tråden VAr hittar jag snoddar till sessan?
  • Kristin24

kolla H&M de har sånt där lull lull

Go och glad Kexchoklad
  • Dessie

H&M, Babyland, Barnens Hus.....där köpte vi till vår flicka när hon var bebis

• Emmec

Om du her en liten med tunnt hår så finns det jätte bra, pyttesmå gummisnoddar på tex Kicks, de är alltså knappt 1 cm i diameter och gummi. De har jag använt på vår stora tjej när hon hade för lite hår för att andra skulle fungera. Då kan man köpa tunnt tunnt sidenband och trä in i snodden och sen knyta som rosett runt. Blir hur sött som helst!

***Mamma till Ina 060331 & Elli 080428***
  • LillaMiss Piggy
    Kristin24 skrev 2008-09-21 13:37:13 följande:
    kolla H&M de har sånt där lull lull
    Emmec skrev 2008-09-21 13:48:14 följande:
    Om du her en liten med tunnt hår så finns det jätte bra, pyttesmå gummisnoddar på tex Kicks, de är alltså knappt 1 cm i diameter och gummi. De har jag använt på vår stora tjej när hon hade för lite hår för att andra skulle fungera. Då kan man köpa tunnt tunnt sidenband och trä in i snodden och sen knyta som rosett runt. Blir hur sött som helst!
    Hmmmmm hur trött ät jag egentligen? Har inte hittat SMÅ  snoddar. VArken på Hm eller lindex. Sessan har ju tunt hår oxå så dom som vi har glider av
  • Pajsarn

Sen våran dotter var bebis har hon behövt tofs i håret. Jag hittade kanonbra snoddar på "Glitter", det är små genomskinliga snoddar(finns i färg oxå) som sitter perfekt i tunna hår! De ser nästan ut som såna där små snoddar man satte på tandställningen...

• habibty81

Det finns små snoddar på glitter. Rosa och vita bla.
    Sitter bra på min donna.

• Eskobar77

Glitter har hårband till bebisar - där har jag köpt till dottern iaf. Dessa små spännen m kardborre har jag också i olika färger. De har jag köpt i vår alltiallobutik.... Såg att de även hade sådana i barnbutiken Bonti på Karlavägen 67 i Stockholm ( om du nu bor där vill säga... )

(¯`°?.¸ ღ♥ Ines 080201 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Kickiiii

Jag köpte rosetter med karborre på Glitter till min tös när hon var 0-2 månader nånting.
    Men nu när jag letat likadana så har dom inte haft dom inne =/ Men nån gång får dom väl tillbaka dom

• LillaMiss Piggy

Då ska jag bege mig till Glitter imorn. Var inne i stan i Sthlm finns en Glitter butik?

Svar på tråden VAr hittar jag snoddar till sessan?