• Von Ellsen

Kändisbarn med funktionshinder?

Jag vet inte varför egentligen, men jag satt och tänkte på en sak...

Jag hittade en hemsida med bilder på kändisbarn, och ALLA kändisar var verkligen med där.
    Och jag satt och tänkte på hur många kändisar det finns, men jag vet faktiskt ingen som har ett barn med något handikapp eller utvecklingsstörning som är med på sådana bilder.
    Jag menar, det måste ju finnas barn med funktionshinder bland kändisar! Vet faktiskt ingen. Hymlas det med det, ellr är det vsrkligen så att ingen kändis har ett barn med en cp-skad, Ds eller något annat?

Jag bara undrade lite, det var ju så hiiimla många kändisar med barn på hemsidan ag var på, och inte ett hade något funktionshinder(som syndes i alla fall)

kram

• Svar på tråden Kändisbarn med funktionshinder?
  • Mulle77

En av de som skrivit Berts dagbok har en pojek med Downs syndrom om jga inte minns fel.

• Mulle77

Vad var det för sida? *nyfiken*

• smuttan

hon modellen Jordan från UK har juh en son som är lite speciell. Föddes väl blind å växer lite fortare än "normalt"..

Eller?

• Morbid Mistress

Ika Nords son har DS och Jim Carreys bonusson har autism

Finns gud slår hon sig för pannan över människans dumhet
  • Thalis

John Travoltas son har autism och även en av Sylvester Stallones söner har det.

Sköt ditt eget,så slipper du rynkor
  • Thalis

Tror faktiskt att flera av stjärnorna har barn med någon typ av funktionshinder men eftersom många anser att deras familjer är off limit(med rätta) så vet inte allmänheten om det.

• Thalis
    Morbid Mistress skrev 2008-09-21 19:39:12 följande:
    Ika Nords son har DS och Jim Carreys bonusson har autism
    Bonussonen är ju Jenny MacCarthys son.
  • SchumiFerrari

Tro att Tina Lejonbergs barn har någon form av skada
    Downs eller Cp tror jag...

*Älskade Noa*
  • JohannaMatt

Och Mia Skäringers son har väl Asbergers...

• Von Ellsen

ok, . Det var ju en del=) Va fin artikel det var med Jim carrey!
    www.posh24.se/kandisbarn/
    var sidan jag var inne på. Söta bilder om man vill se på kändisarnas småttingar. Jag tycker det är kl att kolla likheter och så=)

Svar på tråden Kändisbarn med funktionshinder?