• Anonym (svulten)

Tips på sexställningar för gravida

Nu har jag kommit så längt i graviditeten att det inte fungerar så bra med sexlivet. Magen är i vägen helt enkelt. Hur gör ni andra? Tipsa mig tack :)

• Svar på tråden Tips på sexställningar för gravida
  • Anonym (svulten)

Fler tips! :)

• Anonym (nöjd)

doggystyle eller varför inte spoona...funkar det oxå :)

• Anonym (svulten)

Åh fleeeeeeeeeer :)

• Anonym (svulten)

Rida vore nåt kanske men jag är så jävla tung så jag ORKAR inte.. Haha.

• CottonCandy

hehe oj då kan de bli svårt sked e ju bra då eller missionären om din man/kille står upp på knä iställe för å ligga på dig. så kan han hjälpa å hålla i benen,..

• Takhiza

Doggy
    Skeden
    Rida
    Missionären (om din kille står på armarna som när man gör armhävningar)

• Anonym

Om du ligger i skeden så kan du vända dig och lägga upp benen över honom när han ligger kvar som i skeden.

• Anonym

missionären funkar inte här.. magen ÄR ivägen, men sked, rida, doggy, missionären.. allt e ju så vanligt. lite mer intressanta föslag?

• Wingerstad

magen kan ju inte va ivägen om killen står halft på knä i missionären och liksom lyfter upp rumpan?

• iza86

bensax :p hehe funkar för oss, min sambo tycker magen är i vägen så vi kör på någon konstig ställning som jag mest tycker liknar en bansax :p han säger dock att originalställningen är spoon, men vi har "möblerat" om lite :)

• mrbiig

Anonym skrev 2008-11-11 20:07:13 följande:

missionären funkar inte här.. magen ÄR ivägen, men sked, rida, doggy, missionären.. allt e ju så vanligt. lite mer intressanta föslag?
    Fattar inte hur ni utövar missionären,killen behöver väl inte ligga på magen eller när man har samlag?

Försök att ta upp dina ben så mycket det går,killen sätter sina knän så långt ut med dina sidor så gott det går och har kroppen rakt upp i 90 graders vinkel så skall det inte vara några problem
  • Anonym

Vi har hittat en fungerande ställning för oss. Vi ligger på sidan mot varandra lite snett.(jag lite snett över honnom). svårt att förklara och jag vet inte om det finns något namn. om man ligger lite högre än killen sin så är det lättare tycker jag för då är inte magen ivägen så mycket. =)

• Anonym

Om du har bra benmuskler så rekommenderar jag att han sitter upp på typ en stol och du sitter med ryggen emot honom i hans knä då.

• Anonym (no way)

att missionären funkar här nu... har 7 dagar till BF o de vi kan köra e typ doggy... ja skeden me men pga foglossning o gigantisk mage så får vi inte till det riktigt... eftersom vi båda gillar lite hårdare tag...
    men doggy funkar men de e den enda just nu... tråkigt men så e de...

• Anonym

doggy el missionären funkar bäst här... rida går inte bra då mannen får för sig att han krockar med bebis, haha

• Anonym

När jag var gravid såunder dom senare månaderna så körde vi oftast skeden. Hade även ståendes sex bakifrån någon gång men det var ingen höjdare.

Svar på tråden Tips på sexställningar för gravida