• Anonym (skägget)

Min man tappar skägget.

Japp så är det,det började för ett tag sen att han märkte två kala fläckar på skinden,han och jag trodde han kanske suttit och dragit lite i skägget utan att han tänkt på det,mem icke han märkte fler kala fläckar och idag en till.
    Det kommer tydligen inget nytt skägg heller för dom älsta kala fläckarna är fortfarande hårlösa och utan stubb.

Är det någon därute som kan ha en aning om vad dettta skulle kunna vara förnågot?

Min man ska också ringa till doktorn men till vilken doktor vänder man sig till när det kommer till skägget?

• Svar på tråden Min man tappar skägget.
  • Anonym

Han ringer till vårdcentralen.

• Mamma till V och E

Man vänder sig väl alltid till sin vårdcentral, så får den läkaren skicka en remiss till rätt instans om man behöver gå vidare.

• Caranlachiel

När man börjar tappa håret uppe på huvudet för att man blir äldre, så har det ju att göra med att blodcirkulationen försämrats och hårrötterna högst upp inte får nog med blod. Kanske kan det vara så helt enkelt, fast att det börjar på hans haka?

Vecka 15 - and counting!
  • Anonym (skägget)

Han är 29

Oki vårdcentralen tack

• Anonym

min man med!!!! Men läkarn sa att d kan bli så i bland om man har mycket om kring sig o e stressad o så....

• Farfalla

Ring sjukvårdsupplysningen.. Dom skickar en vidare vart man ska söka vård..

• Anonym (skägget)

Börja tappa håret och skägget vid 29,stackarn om det skulle vara så

• Anonym (skägget)

ååå stressad är han vi har tre små barn och han jobbar mycket.

Svar på tråden Min man tappar skägget.